Bölüm 127: Totem İşareti

179 29 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C127
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun on gün boyunca kendisini Göksel Aslan Havuzuna daldırmıştı. Dışarı çıktığında sol kolunda gizemli ve tuhaf Göksel Aslan totemini gördü. Ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu.

Şimdi daha dikkatli baktığında, Cennetsel Aslan Totem Taşı'nın içinde maymun tipi parlak çizgilere benzer birçok tuhaf desen bulunduğunu görünce şaşırdı.

“Olabilir mi… Bu Cennetsel Aslan Totemi de gizemli bir desen mi? ” Qin Yun derin bir nefes aldı. Eğer bu doğru olsaydı aslan şeklinde bir kukla yaratabilirdi.

Qin Yun sol kolundaki Cennetsel Aslan totemini gözlemlerken daha dikkatli baktı. Baktıkça daha da paniğe kapıldı...

Maymun tipi totemi demir adamdan keşfetmeseydi, totemlerin de bir tür mistik baskı olduğunu bilemeyecekti!

“Bunu Inscription kitaplarında okudum. Cennetsel Aslan Totem Taşının aslında Yazıtlar Arasında Bir Yazıt Olduğunu Düşünmek!”

Qin Yun aceleyle büyük bir kağıt parçası çıkardı ve totemi dikkatlice üzerine yazdı.

Çizim süreci onu daha da şaşırttı. Cennetsel Aslan'ın totem dövmesinin mistik bir desen olduğundan ve çok derin olduğundan emindi. Kesinlikle sıradan bir ruh modeli değildi.

"Harika! Hemen kuklayı dövmeye başlayacağım!”

Qin Yun büyük bir keşif yaptıktan sonra çok sevindi. Heyecanla fırını çıkardı ve içine Aslan Kaplan'ın ve Kötü Canavar'ın kemiklerinden birkaçını attı.

Gücü sınırlıydı ve onu geliştirmek için yalnızca sıradan malzemeleri kullanabilirdi.

Aksi takdirde demir adamı eritebilir ya da ejderha kemiğini kullanabilirdi. Bunların hepsi yüksek dereceli ruh silahları için kullanılan malzemelerdi.

"Ejderha kemiğinden bir parça eklesem iyi olur!" Bir an düşündü, sonra Kötü Ejderha Kemiğinin küçük bir kısmını içine koydu.

… ….

Bir ay hızla geçti.

Qin Yun demir adamın geri kalanını tuttu ve odasına girdi. Dışarı çıkmadı, bunun yerine bütün gününü içeride bir şeylerle uğraşarak geçirdi.

Mu Rong Jun dışarıdayken çok heyecanlıydı. Qin Yun'un bir kuklayı çıkarabileceğini umuyordu.

Qin Yun'un odasının zemininde büyük bir canavar iskeleti vardı. Kemikleri parıldayan ve yarı saydamdı ve iç kısmında zarif gravürler vardı. Bu çizgilerin tümü onun Göksel Aslan toteminden oyulmuştur.

Önce bir kemik parçası dövdü, sonra da kemiklerin üzerine totem dövmeleri yaptı.

Daha sonra, geliştirilmiş canavar tendonlarını kullandı ve tüm kemikleri birbirine bağlayarak devasa, eksiksiz bir canavar iskeleti oluşturdu.

“Dış derisi kötü ejderin pullarına sarılmalı, ortadaki erimiş hayvan kemiği ise kas olarak kullanılmalı. Nasıl hareket ettirileceğine gelince, bu Cennetsel Aslan Totem İşaretinin etkili olup olmadığına bağlı olacaktır."

Qin Yun, Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın demir adamlarını inceledi ve maymun modelinin en büyük etkiye sahip olduğunu fark etti. Sanki bir bedenin içindeki ruh gibiydi. Bu bir kuklanın ustalığıydı.

Eğer geliştirdiği kukla aslan hareket edemiyorsa, bu büyük olasılıkla totem ruhu düzeniyle ilgili bir sorun olurdu.

"Özel bir iyileştirmeden sonra bu kemikler aynı zamanda içsel güç de biriktirebilir. Parçanın içine Dokuz Yang Ruhu Birleşme Dizini'ni yazsaydım, enerjimi yenilemek için dokuz güneşin ruh enerjisini emebilirdim... "Hm, hâlâ İrade Boncuklarını, Enerji Depolama Boncuklarını geliştirmem gerekiyor, vesaire!"

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin