DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C71Qin Yun büyük ölçüde şaşırmıştı. Başlangıçta dövme çekicini çıkarmaya hazırdı ama Xiao Yue Mei'nin silah kullanmadığını gördü.
Karşı taraf kullanmadı, kullanmayacak. Tuhaf yumruk kuvvetinden kaçınmak için aceleyle vücudunu kaydırdı!
Qin Yun kaçmasına rağmen sol kolu hâlâ yumruğun tuhaf gücünden etkilenmişti. Ateşli bir acı vardı!
Sadece bir anlığına hafifçe sıyırıldı. Kolundaki giysiler paramparça olmuştu ve sağlam sol kolundan bir deri tabakası aşınmış gibi görünüyordu. Kanla kırmızıya boyanmıştı!
En korkutucu şey, başından sonuna kadar tek bir hava akışı izi bile hissetmemiş olmasıydı. Bu tür bir güç çok tuhaftı.
Üstelik Xiao Yue Mei'nin hızı son derece hızlıydı ve onun hareket tekniğinin sadece doğal bir hareket tekniği olduğunu söylemek zordu!
Olay yerinde kimse onun dövüş sanatları becerilerini göremiyordu ve son sınıftakiler bile şaşkına dönmüştü.
Herkes aniden Xiao Yue Mei'nin maskeli adam kadar gizemli olduğunu hissetti!
Qin Yun yumruktan kaçtı. Xiao Yue hızla tekrar geldi ama ondan birkaç metre uzaktayken avucu ona doğru uzandı.
"O burada!"
Bunun garip bir gücün başka bir türü olduğunu biliyordu. Bu sefer rakibi ona birkaç avuç darbesiyle hızla vuracaktı. Görünmez bir avuç içi kuvveti, yükselen bir dalga gibiydi!
Xiao Yue Mei'nin serbest bıraktığı güç hâlâ eskisi kadar sessizdi ama yine de baskıyla doluydu!
Qin Yun ruh gücünü kullansa bile güç aurasını hissedemezdi. Nereden geldiğini bilmiyordu, bu yüzden kaçamadı!
Yapabileceği tek şey rastgele bir yumruk atmak ve Yıldırım Dövme becerisini kullanarak kendisine gelen tuhaf iç gücü rastgele patlatmaktı!
Daha sonra hızla ilerledi ve On Bin At Avucunu kullandı, ardından da bir hava patlaması yaşandı. Bu iki hamle sürekli, düzgün ve hızlı bir şekilde büyük bir güçle ortaya çıktı.
Kalabalık alkışlamak üzereydi ama Xiao Yue Mei elinin bir hareketiyle bu iki hareketi kolayca sonlandırmıştı!
Korkunç olan şey Qin Yun'u vuran o tuhaf güçtü!
Qin Yun vücudunun her yerinde acı hissetti. Vücudunda bir düzineden fazla kanlı yara vardı.
Xiao Yue Mei'ye baktı, maskenin altındaki duygusuz gözlerine baktı, kalbi gizlice korktu: "Bu ne tür bir güç? Ben onun dengi değilim! ”
Ancak rakibi olmasa bile yine de bu şekilde kaybedemezdi.
Xiao Yue Mei rüzgar gibi hareket etti ve göz açıp kapayıncaya kadar Qin Yun'un önünde belirdi!
Yeşim benzeri avucu Qin Yun'un göğsüne çarptı. Hiç gücü yokmuş gibi görünüyordu ama onu düello platformunun kenarına uçurdu.
Qin Yun büyük bir ağız dolusu kan kusarken yerde yatıyordu. Kendi kendine düşünürken hayrete düşmüştü: "Bu, elementel enerjinin gücünden değil, bedenin gücünden geliyor!"
“İçsel güce güvenmiyor. Sadece fiziksel gücüne güvenerek çok güçlü olabilir. Bu nasıl mümkün olabilir?"
Aniden zayıf bir hareket hissetti ve şiddetle yere yuvarlandı.
Xiao Yue Mei sıçrayarak indi, ayakları yere indikten sonra yirmi metre içindeki tüm taş tuğlalar küçük parçalara ayrılarak büyük bir çukur oluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...