Bölüm 69: Öfke Çekici

206 31 1
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C69

Qin Yun tüm vücudunun soğuduğunu hissetti. Bu, zihninin baskı altına alınmasının sonucuydu!

Sadece Xiao Lang'ın kılıç enerjisinin çok korkutucu olduğu ve ruhunu doğrudan etkileyebildiği söylenebilirdi.

Dilinin ucunu ısırarak acının onu uyandırmasına neden oldu.

"Xiao Lang'in kılıç enerjisi zihnimi etkileyebilir. Bilincimi korumalıyım ve bir daha etkilenmemeliyim. Aksi halde öleceğim!”

Saldırıyı atlattıktan sonra Qin Yun soğuk terler döktü!

Tam rahat bir nefes verirken, Xiao Lang'in kılıcı bir kez daha şiddetli bir şekilde onu takip etti, boynuna doğru saldırdı ve beraberinde soğuk bir rüzgar dalgası getirdi!

Xiao Lang başarmak üzere olduğunu gördü ama bunun yerine Qin Yun'un geriye doğru eğildiğini ve kıl payı kurtulduğunu gördü!

Qin Yun boynunda hafif bir ağrı hissetti. Kılıç ışınından kanlı bir yara ortaya çıkmıştı. Boğazı neredeyse kesilerek açılmıştı.

Xiao Lang güçlü bir aura dalgaları yayarak öfkeyle kükredi. Kılıcını sürekli olarak Qin Yun'a doğru savurarak hayati organlarına saldırıyordu. Bıçaklandığı sürece kesinlikle ağır yaralar alacaktı!

Qin Yun sadece kaçmayı başardı!

Xiao Lang'ın kılıç tekniği çok hızlı ve çok derindi. Qin Yun onu engellemek için dövme çekici kullansa bile yine de işe yaramazdı. Hatta bu nedenle greve bile maruz kalabilir.

Kılıç oyununda çeşitli silahların saldırılarıyla başa çıkmak için kullanılabilecek teknikler vardı.

Bazen saldırdıklarında karşı saldırı için başkalarını kullanabilirsiniz.

Bu nedenle Qin Yun'un kendine tam güveni olmasaydı saldırmazdı!

“Maskeli adam, kaçmayı bırak. Bu işi benimle bitirsen iyi olur, yoksa hayatının geri kalanında pişman olacaksın! O küçük kaltağı çok önemsediğini görebiliyorum Meili! ”

“Eğer beni öldürmezsen, onun ölmeyi istemesini sağlarım, hahaha….” Xiao Lang yumuşak bir gülümsemeyle Qin Yun'u bıçaklamaya devam etti.

Karşı saldırı için kılıç tekniklerini kullanabilmesi için Qin Yun'u karşı saldırıya kışkırtmaya çalışıyordu.

Qin Yun bunu duyduğunda kalbinde benzeri görülmemiş bir öldürme niyeti ortaya çıktı!

Qi Meili çok acınacak durumdaydı ama Xiao Lang onun peşindeydi!

Xiao Lang'ın sözlerinden hiç şüphesi yoktu. Bu tür bir insan her şeyi yapabilir!

"O masum!" Qin Yun'un boğuk sesi kükrüyormuş gibi geliyordu.

"Ne olmuş? O sadece küçük bir sürtük. Onu öldürmek bir tavuğu öldürmek gibidir." Xiao Lang uğursuz bir şekilde güldü, "Ancak Qi Xue bana bu orospuyu bana yedirmenin bir yolunu bulacağına söz verdi!"

Bu sözleri duyan Qin Yun öfkeyle şaşkına döndü. Ayrıca Xiao Lang tarafından sağ göğsünden bıçaklanmıştı!

Xiao Lang başarılı olduktan sonra kalabalıktan bir yaygara koptu!

Yang Shiyue gizlice kaşlarını çattı. Qin Yun'la ilgili bir sorun olduğunu söyleyebilirdi çünkü ondan tamamen kaçınabilirdi.

"Haha, senin bu berbat demirci..." Xiao Lang yüksek sesle güldü. “Bu aşağılık kölenin hatrına, aslında dikkatin dağıldı ve hatta canını bile aldın, bu gerçekten çok gülünç... Bu sadece aşağılık bir köle, buna gerçekten gerek var mı? ”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin