DOKUZ GÜNEŞ TANRISIVeliaht prensi kutlamak için verilen ziyafet bittikten sonra zengin giyimli prens ve prensesler sohbet etmeye ve gülmeye başladılar. Qin Yun'un eski püskü küçük köşkünün yanından geçtiler ve onu bir kuyunun yanında şaşkınlıkla otururken gördüler. Hemen bir şey tahmin ettiler.
"Eski veliaht prens küçük bir asker olmak üzere, canavar adamları beslemek için sınıra gidiyor!"
"Bu değişiklik çok büyük, haha!"
"Hepsi Büyük Öğretmen'in suçu. Yapacak daha iyi bir şeyi olmadan ne tür şeytani bir teknik geliştiriyor? Aksi takdirde, bugün olduğu yerde nasıl olabilir?”
“Annesi daha hayattayken saraydaki birçok insanı gücendirdi. Kimse ona yardım etmeyecek!”
"Bu arada, yeni veliaht prensin başlangıçta beş meridyeni vardı. Daha sonra, Qin Yun'un ruh damarlarından biriyle başarıyla kaynaştı. Şimdi altı meridyen yeteneğine sahip ve çok genç yaşta Dövüş Bedeni aleminin altıncı seviyesine adım attı. O zamanlar Qin Yun'dan çok daha güçlü..." "Ayrıca çok yakışıklı."
"Yeni veliaht prens kesinlikle bizi hayal kırıklığına uğratmayacak. O geleceğin Göksel Qin İmparatoru olacak! Yarın Tianxuan Dövüş Sanatları Okuluna gitmesi gerekiyor, değil mi? "Bu çok güçlü bir Dövüş Sanatları Akademisi..."
Uzaktan konuşmayı duyunca Qin Yun'un kalbindeki tüm duygular kabardı... Çıkardığı dört ruh damarından biri yeni veliaht prensle kaynaşmıştı!
Ruh damarlarını birleştirmek son derece zor bir işti. On bin ruh damarı içinde mükemmel bir eşleşme bulmak çok zordu. Her şey şansa bağlıydı ama yeni veliaht prens bunu başarıyla birleştirmişti!
Yeni veliaht prensin ender bulunan Altı Ruhani Nabzı elde etmesini sağlayan şey, kendi ruh damarıydı. Qin Yun'un kalbi anında karışık duygularla doldu!
"Bunu kabul edemem! Bunu kabul edemem! Piç hain yetkililer! Piç imparatoriçe! Seni yok edeceğim!”
Kükredi ve taşa deli gibi vurdu, yumruklarından kan fışkırmasına neden oldu...
Aniden bileğinde rahat bir sıcaklık hissetti ve çileden çıkmış olan onun aniden uyanmasına neden oldu!
"Abla Grand Preceptor'ın gitmeden önce bana verdiği eşya bu!"
Qin Yun aceleyle bileğine baktı. Dokuz tane kanından oluşan bir diziydi.
Bileziği dikkatle inceledi. Üzerinde bir longan çekirdeği büyüklüğünde dokuz tane siyah boncuk vardı. Düzensizdiler ve herhangi bir parlaklıkları yoktu. Sadece dokuz boncuk olduğu için seyrek, sıradan ve çirkin görünüyorlardı.
“Büyük Öğretmen ablası saraydan ayrılmadan önce aceleyle beni bulmaya geldi. Bana onu güvende tutmamı söyledi ve ne olduğunu söylemedi! Qin Yun hafifçe kaşlarını çatarken gizemli dokuz inci bileziğe baktı. O zamanlar olanları düşündü.
Bileğinden koluna sıcak bir akım akmaya devam etti.
Gözlerini kapadı ve ılık akıntıyı dikkatle hissetmek için kalbini sakinleştirdi. Onun aslında dokuz farklı ruhsal enerji türünden oluştuğunu keşfetti!
Gözlerini açıp bileğindeki bileziğe inanamayarak baktığında kalbi tekledi!
Biri insan olduğu sürece, birinci güneş ruh damarı denilen bir ruh damarı ile doğarlar. Sadece tek bir güneşin ruh enerjisini hissedebiliyorlardı. Bu tür insanların güçlü dövüş sanatçıları olmaları zordu, bu yüzden vasat bir hayat yaşamaya mahkumlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...