Bölüm 112: İç Özü Dönüştüren Kılıç

174 30 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C112
Ads by Pubfuture

Yeşim Zırhlı Gergedanın Ruh Pınarı'nın yanında uyuyor gibi görünüyordu. Qin Yun ara sıra su getiriyordu ama onu uyandırmıyordu.

Bu sefer oluşturduğu tutma bileziği öncekinden iki saatten daha hızlıydı.

“Küçük şeylerin üzerine çizgiler çizmek çok zor. Dikkatli olmalı ve yavaşlamalısınız."

Qin Yun'un dövdüğü ikinci tutma bileziği küçük kız kardeş Qi Meilan içindi.

Bundan sonra Xie Wufeng ve diğer ikisi için bir Ruh Hazinesi oluşturmaya başladı.

Bu süre zarfında Qin Yun, üçüyle birkaç savaşa girmişti. Birbirine güven duygusu vardı ve dost olmaya değer bir arkadaştı.

Huo Zhong ve diğer ikisine depolama kemerini sormak için dışarı çıktı çünkü onlar bunun zaten çok yüksek dereceli bir kemer olduğunu düşünüyorlardı.

Elbette onlar için basit bir saklama çantasına sahip olmak zaten yeterince iyiydi.

Kemer bilezikten çok daha büyüktü, bu yüzden Qin Yun onu hızlı ve kolay bir şekilde dövebilirdi. Tamamlanması yalnızca birkaç gün sürdü.

“Kardeşler, bir bakmak için biraz kan damlatın!” Qin Yun siyah kemerini verirken sırıttı.

Kemer manevi demir kullanılarak dövüldü. Özel bir işlemden sonra çok esnek hale gelebilir ve kolayca zarar görmez.

Xie Wufeng onu almadı, bunun yerine sordu, "Bunlar kaç tane kristal para?"

Qin Yun bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Neden bana karşı bu kadar kibarsınız?" Gelecekte Üç Kaynak Akademisi'nde hepinizin benimle ilgilenmesine ihtiyacım olacak! ”

Huo Zhong kaşlarını çattı, "Nasıl kristal para istemezsin? Kemer şeklindeki bir depolama ruhu eseri gerçekten paha biçilemez! Üzerimde sadece beş yüz bin kristal para var, o yüzden onu sana vereceğim. Gelecekte daha da fazla kristal para kazanacağım.

Bunu kabul etmeye cesaret edemeyen dürüst Huo Zhong'dan bahsetmiyorum bile, Murong Dazren gibi bir adam bile Qin Yun'a 500.000 kristal para vermişti.

Xie Wufeng'in sekiz yüz bin altın civarında epeyce kristal parası vardı. Kemerinden kanı aldıktan sonra iç geçirdi: "Kardeş Yun, demircilik becerileriniz gerçekten muhteşem! Aynen öyle, geri döndükten sonra değiştirdiğimiz Kaynak Puanlarının tümü emrinizde olacak. Bu sefer siz olmasaydınız bu kadar güzel bir hasat elde edemezdik. ”

Huo Zhong ve Mu Rong Jun da gülümsedi ve başlarını salladılar.

Nihayet kendi depolama ruhu eserlerine sahip oldukları için çok mutluydular.

Özellikle Huo Zhong, uzun çubuğunu içine koydu, sonra çıkarıp tekrar taktı…

“Sonunda bu değerli sopayı yanımda getirebileceğim!” Huo Zhong gülümsedi.

Xie Wufeng de gülümsedi, sonra saklayamayacağı canavar cesetlerini toplamaya başladı.

"Kardeş Yun, yeterince kristal para kazandığımda, bir ruh eserini özelleştirmek için seni bulacağım!" Mu Rong Jun gülümseyerek şunları söyledi: "Seni velet, henüz yetişkin bile değilsin ama yine de bir Ruh Hazinesi oluşturabilirsin. Bu yetenekle iki Xiao Yue Lan ile evlenmek sorun olmamalı. Eğer Yıldız Kara Dövüş Okuluna gidecek olsaydın, o yetenekli genç güzellikleri elde edebilirdin. ”

Xie Wufeng görünüşte sakin görünüyordu ama kalbindeki şoktan dolayı sakinleşemiyordu. Bunun nedeni Qin Yun'un eser dövme konusundaki yeteneğinin çok şaşırtıcı olmasıydı. Pek çok eski tuhaf adamla kıyaslanabilirdi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin