Bölüm 143: Ruh Hazineleri

170 29 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C143
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun ve arkadaşları devasa kaplumbağaları öldürmüş ve birçok Ruh Özü elde etmişti. Bu, bir ruh eserini geliştirmenin en önemli bileşeniydi.

Xiao Yue Mei şunları söyledi: “Ruh Özü hazinesinin kılıcını geliştirmeme yardım ettiğin sürece, Ruh Özünün geri kalanı senin olacak. Peki ya?”

Eserlerin nasıl dövüleceğini bilmese bile yine de işe yaramazdı. Eğer onu bir kılıçla takas edebilirse bu çok iyi bir anlaşma olurdu.

"Peki!" Qin Yun başını salladı. O da bu tür bir Ruhsal Öz Hazinesini arıtmayı denemek istiyordu.

Xiao Yue Mei, Qin Yun'un aynı fikirde olduğunu görünce sevinçle sıçradı ve bağırdı: "Sonunda bir ruh eserine sahip olacağım... Üstelik bu özel bir ruh eseri! Bir ruh eserim var! Kardeşim, onu ne zaman arıtıp bana verebilirsin? Bunu iki yılda yapabilir misin? ”

"İki yıl?" Qin Yun gülmeden edemedi.

“O zaman… Üç yıl içinde her şey yoluna girecek, değil mi? On altı yaşımdayken bir ruh eserine sahip olabilmek istiyorum! ”Xiao Yue Mei yumuşak bir sesle söyledi.

Qin Yun gülümseyerek şöyle dedi: "Artık bir depolama ruhu eseriniz yok mu?"

Xiao Yue Mei bileziğe baktı, dilini çıkardı ve güldü: "Diyorum ki, saldırgan bir manevi öğe! “Üç yıl içinde onu geliştirmeme yardım edebilir misin?”

Qin Yun küçük yüzünü çimdikledi ve bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Üç yıl mı? "Beni çok küçümsüyorsun. En fazla bir ay içinde onu düzeltmene yardım edeceğim!”

En son Dev Ruh Kral Çekici'ni dövdüğünde, o kadar zor bir şeydi ki, bir aya bile ihtiyacı olmamıştı!

Bunu duyan Xiao Yue Mei'nin yüzü inançsızlıkla doldu ve mırıldandı: "Bir ay mı? Bu nasıl mümkün olabilir? Ruh eserlerini arıtmak uzun zaman almayacak mı? ”

“Yüz Kötü Bastırma Tılsımı'nı arıtmayı bitirinceye kadar bekle, sonra bir Ruh Özü hazinesini arıtmana yardım edeceğim. Ne istiyorsun?" Kılıç mı, bıçak mı? ” diye sordu Qin Yun.

Hayalet Kral'ı öldürmek için Hayalet Bastırıcı Tılsım formasyonunu kullanmaya devam edebilirdi, bu yüzden artık bu tür tılsım formasyonunu geliştirmesine gerek yoktu. Normal küçük canavarlarla başa çıkmak için sadece Hayalet Bastırıcı Tılsımı kullanması yeterliydi.

"Kılıcı istiyorum!" Manevi bir aracı geliştirmek bu kadar basit miydi? “Abla ve birçok kıdemli, iyi bir manevi araca şekil vermenin uzun zaman aldığını söyledi.” Xiao Yue Mei kaşlarını çattı ve şöyle dedi.

"Çekicim hakkında ne düşünüyorsun?" Qin Yun, Dev Ruh Kral Çekicini çıkardı ve ona verdi.

Xiao Yue Mei onu aldı ve içindeki Qi'nin bir kısmını içine döktü. Daha önce hiç hissetmediği bir akış hissetti, sanki çekicin içine girdikten sonra içindeki Qi tükenmiş gibiydi.

"Çok güzel!" Xiao Yue Mei aynı zamanda ruh eserinin kalitesini de ayırt edebiliyordu. Dahası, Qin Yun'un Dev Ruh Kral Çekici hakkında söylentiler duymuştu.

Qin Yun bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Cennet Cezalandırıcı Kulesi'nde hapsedildiğimde bunu kendim uydurdum." Ruh eserlerinin dövülmesinin çok zaman alacağını söylediler ve eğer size yalan söylemiyorlarsa o zaman onlar eser dövme konusunda hiçbir şey anlamayan insanlardır. Yalanlarına inanmayın. ”

Gerçekte, gerçekten iyi bir ruh eserinin oluşturulması çok uzun bir zaman gerektiriyordu. Ancak Qin Yun, eserler döverken her açıdan çok iyi performans göstermişti. Bu nedenle son derece kısa bir sürede iyi bir ruh eseri oluşturmayı başardı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin