DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C52Xiao Lang ve Meng Fei Ling'in anlaşmazlığı küçük değildi. Aksi takdirde Xiao Lang, fırsatı bulduğu anda Meng Fei Ling'e saldırmazdı.
Duan Qian onun Qin Yun olduğunu görünce gülmeden edemedi. “Qin Yun boş bir insan değil. O, Salonumuzdaki en genç temel Büyü Büyücüsü.”
Qin Yun'a şöyle dedi: "Yaraların bu kadar çabuk mu iyileşti? Buraya gelmenin birkaç gününü alacağını düşünmüştüm! ”
Duan Gan'ın sözleri Xiao Lang ve altıncı seviye dövüş bedeni öğrencilerinin istemsizce Qin Yun'a bakmasına neden oldu. Son derece şaşkına döndüler!
Qin Yun'la hiç tanışmamışlardı ama onun büyük adı kulaklarında gök gürültüsü gibi yankılanıyordu!
Dün Yan Qingyu'yu mağlup eden kişi!
Yan Qingyu aslen Üç Derin Savaşçı Evi'ndendi ama Gökyüzü Kaynak Savaşçı Evi'nin öğretmenleri tarafından seçildiği için önceden işe alınmıştı.
Yan Qingyu'nun Qin Yun adında bir adam tarafından sakat bırakıldığını öğrendiklerinde tamamen şok oldular!
Meng Fei Ling, Qin Yun'a genişlemiş gözlerle bakarken şokla ağzı açık kaldı. O da Qin Yun'un adını sormak istemişti ama aniden Xiao Lang tarafından sözü kesildi. Daha sonra unutmuştu…
Bu küçük kardeşinin aslında genç ve etkili bir figür olmasını beklemiyordu.
Yumuşak bir şekilde homurdanmadan önce Xiao Lang ve diğerlerine baktı, "Beni küçümsüyorsun!"
Duan Qian bir amblem çıkardı ve Qin Yun'un önünde yürürken gülümsedi. Onu teslim etti ve şöyle dedi: “Bu bir Derece Sembol Ustasının amblemidir. Bu amblemle istediğiniz zaman İşaretleme Salonunda yaşayabilir ve tılsımların satışını İşaretleme Salonuna emanet edebilirsiniz.
Bu kadar genç yaşta Savaşçı Bedeni aleminin altıncı seviyesine adım atabilen ve asil bir geçmişe sahip olan bu grup genç, İşaretleme Salonunun büyük generalini sonsuz bir şekilde kıskanıyordu!
Özellikle Xiao Lang'a. Başlangıçta buradaki en dikkat çekici kişiydi ama Qin Yun ile karşılaştırıldığında çok daha kötüydü!
"Yan Qingyu'yu sakat bıraktığından beri, Tianxuan Dövüş Sanatları Okulu bu meselenin bu kadar kolay çözülmesine izin vermeyecek." Xiao Lang alçak bir homurdanma çıkardı: "En azından gelecekte Kaynak Gökyüzü Dövüş Okulunun onu kabul etmesi zor olacak!"
"Bu iyi. Qin Yun'un Yan Qingyu'yu öldürmesi onun Yan Qingyu'dan daha güçlü olduğu anlamına gelir. Eğer Tianxuan Dövüş Sanatları Okulu onu istemezse, o zaman Ling Xuan ve Yıldız Xuan Dövüş Sanatları Okulu onun için kavga edebilir." Duan Qian kıkırdadı. “Çünkü onun pek fazla manevi damarı yok. Aksi takdirde uzun zaman önce Xuan Wu Akademisi tarafından kaçırılırdı."
Meng Fei'nin yüzü, Xiao Lang'e ve arkadaşlarına kayıtsızca bakarken gururla doluydu. Sonra nazikçe Qin Yun'a şöyle dedi: "Küçük Kardeşim Yun gerçekten muhteşem. Ablaya rafine ettiğin bir tılsım verebilir misin? Hatıra olarak saklamama izin ver! ”
Onun yaramaz, yeşim benzeri elleri Qin Yun'un yakışıklı yüzünü okşuyordu.
"Tabi ki yapabilirsin. Bu benim geliştirdiğim ateş tılsımı. Burada!" Qin Yun, Meng Fei Ling'e iki tılsım verdi. Yumuşak, kemiksiz bir el tarafından dokunulmak son derece rahattı.
"Qin Yun, ateş tılsımının üzerindeki ruh desenleri yüksek dereceli ruh desenleri. İşaretleme Salonumuz'da bile bunlardan pek çoğu yok!" Duan Qian bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...