DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C146
Pubfuture'a göre reklamlarGuo Cheng, Xiao Yuemei ve Qin Yun'dan iliklerine kadar nefret ediyordu, bu yüzden onların Kemik Arıtma Formasyonuna girmelerini istemiyordu. Bu özellikle daha önce onun düzenlemelerini dinlemeyi reddeden ve tüm itibarını kaybetmesine neden olan Xiao Yue Mei için geçerliydi.
Qin Yun gizlice o vahşi kız Xiao Yue Mei'ye hayrandı. Beş gün boyunca burada sessizce oturabildi. O gerçekten Xiao Yue Mei'nin aniden delireceğinden endişeliydi.
Xiao Yue Mei başlangıçta yerinde oturamıyordu ama Guo Cheng'in endişeli bakışını görünce çok mutlu oldu ve buna dayanabildi.
Üç Xuan Akademisi öğrencileri de Wu Youchen'in ekibinin geri dönüp dönemeyeceğini görmek istedikleri için dinlenmediler.
Böylece gece yarısı vadideki herkes sessizce bekledi.
Zaman yavaşça geçti. Zifiri karanlık gökyüzü yavaş yavaş aydınlanmaya başladı. Dokuz kavurucu güneş gökyüzüne yükseldi ve hayalet canavarları avlayıp öldürmeye yönelik bu denemenin sona erdiğinin sinyalini verdi.
"Süre doldu. Wu Youchen'in ekibi zamanında geri dönemedi ve bu yüzden elendi. Kazananlar Qin Yun ve Xiao Yue Mei."
Du Gui bunu söylerken Ling Xuan Wu Akademisi Müdür Yardımcısı Luo Ke aniden bağırdı, "Bekle!"
“Dean Luo, sorun nedir? Artık sonuç çok açık! ” dedi Du Gui.
Luo Ke sordu, "Öğretmen Du, eğer kişi tek bir Ruh Özü elde ederse sonucu nasıl hesaplayacaksın? Ling Xuan Wu Akademimizin öğrencileri güçlü hayalet canavarları öldürdüler. Hayalet canavarların cesetleri çok büyük olduğundan sadece ruh özünü içlerine alabilirler."
Qin Yun ve Xiao Yue Mei birbirlerine baktılar ve gözleri alay ve eğlenceyle doldu. Bunun nedeni ellerinde hala çok fazla Ruh Özünün bulunmasıydı.
Du Gui bunu duyduktan sonra kaşlarını çattı ve şöyle dedi: "Tek bir Ruh Özü, elli Hayalet Canavara eşittir!"
Luo Ke kaptanlardan birine baktı ve bağırdı: "Senin de bunu saklamana gerek yok. Ruh özü çok değerli olmasına rağmen, Kemik Arındırıcı Formasyona girebilirseniz, Dövüş Bedeninin yedinci seviyesine de girebilirsiniz. O zaman çok daha güçlü hayalet canavarları öldürebilir ve onların ruh özünü elde edebilirsiniz."
Qin Yun kalbinde alay etti. Luo Ke'nin öğrencilere Ruh Özü vermesinin sebebinin bu kritik noktada kopya çekmek olduğunu bir bakışta anlayabilirdi.
Guo Cheng gülümsedi ve şöyle dedi: "Kendi ruhunu oluşturabilen bir hayalet canavar çok güçlüdür ve elli hayalet canavarla eşleşebilir. Eğer Ling Xuan Wu Akademisi öğrencileri ruh özlerini elde edebilirlerse, o zaman benim Tian Xuan Dövüş Sanatları Akademim de onları tanıyacaktır."
Görünüşte gülümsüyordu ama kalbinde Luo Ke'nin ne kadar aşağılık olduğuna lanet ediyordu. Eğer Wu Youchen'in kazanma umudu olsaydı onlar da bu hamleyle mağlup olacaktı.
Ve şu anda Wu Youchen ve arkadaşları henüz geri dönmemişti. Dahası, Qin Yun ve Xiao Yue Mei'nin zafere ulaşmasını görmek istemiyordu, bu yüzden yalnızca Luo Ke'yi destekleyebilirdi.
Ling Xuan Wu Akademisinin lideri dört yeşil Ruh Özünü çıkardı ve onları Du Gui'ye teslim etti. "Öğretmen Du, bunlar iki yüz hayalet canavar sayılır, değil mi?" dedi.
Huo Zhong onları görünce alçak sesle küfretti, "Kahretsin, bu adamların durumu değiştirmesine izin verdik. Kahretsin!"
Du Gui'nin ifadesi biraz doğal değildi. Bunu nasıl göremezdi? Ancak şimdi ne yapacağını bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...