Bölüm 50 Kıdemli Dövüş Kardeşi, lütfen biraz kendinize saygınız olsun

256 35 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C50
Pubfuture'a göre reklamlar

Usta Wei'nin yüzündeki gülümseme biraz sertti. Bu gece, Qin Yun'la uğraşmadan önce oğluyla birlikte kutlama yapmak içindi.

Ancak bunun Qin Yun'un itibarının büyük ölçüde artmasına neden olacağını asla beklemiyordu. Üstelik büyük kayıplar da vermişti.

Bu gecenin meselesi yakında tüm Tian Qin İmparatorluğu'na yayılacak ve çevredeki ülkeler de bundan haberdar olacak!

Ona gelince, Usta Wei ve Wei Xuankun, onlara kesinlikle gülüneceklerdi.

Elbette Yan Dükü çok perişan bir durumdaydı. Son derece seçkin bir torunu yok etti. Ancak bu birçok soylu için iyi bir şeydi!

Ziyafet bittikten sonra Yang Shiyue, Qin Yun'u uzaklaştırdı. Qin Yun'un diğer dövüşçü ruhu hakkında hızlıca bilgi almak istiyordu.

… ….

“Sayın İmparatoriçe, ne yapmalıyız!?” Qin Yun, Kemik Meridyenini geliştirdi ve hatta tılsımlar üretebiliyor. Temel bir tılsım ustası olacak ve Gizemli Desenli Sarayın Genel Müdürü tarafından yoğun bir şekilde ilgilenilecek! ” Bir hadımın yüzü endişeyle doluydu: “Yan Qingyu da sakatlandı!”

"Bu küçük piç Qin Yun'un böyle bir fırtınaya neden olacağını düşünmek." İmparatoriçe soğuk bir şekilde güldü: "Peki ya Yan Qingyu sakatlanırsa? Veliaht prensle ilişkisinin iyi olmadığını duydum. Artık Qin Yun için endişelenmemize gerek yok. Babam askeri dao alemine adım attığı sürece Cennetsel Qin İmparatorluğunun tamamı bizim olacak. O zaman Qin Yun'la anlaşma fırsatı bulabiliriz. Şu anda en önemli şey, veliaht prens ile Xiao Yuelan arasındaki evliliği kolaylaştırmak için elinden gelen her şeyi yapmak! ”

"Ülke lideri ilerlemek üzere mi?" Yaşlı hadım hoş bir sürpriz oldu.

"Yakında!" Kraliçe gururla gülümsedi. Derin bir sesle "Qin Yun, sadece bekle!" derken gözleri kötülükle doluydu.

… ….

Qin Yun, Yan Dükü'nden yüz bin kristal para tazminat almıştı ve Yang Shiyue tarafından aceleyle geri getirilmişti.

Küçük avlulu eve döndüklerinde çoktan gecenin geç saatleri olmuştu.

Qin Yun'un gözleri şokla doluydu: "Öğretmenim, Ay Savaşçı Ruhun gerçekten çok güçlü!"

"Eğer sana olan kırgınlığımı dışa vurmasaydım, kendimi açığa vurmazdım." Yang Shiyue güzel burnunu kırıştırdı, inledi ve şöyle dedi: "Öte yandan, seni velet, aslında başka bir Dövüş Ruhun var!"

Qin Yun'un gözlerinin kenarları seğirdi. Sırrın ortaya çıkacağını hiç beklemiyordu!

"Değil mi?" Yang Shiyue hafifçe somurttu ve Qin Yun'un belini dürterek onun ayağa fırlamasına neden oldu.

"Bunu senden saklamak istemedim." Qin Yun mağdur görünüyordu. “Bunun temel nedeni dövüşçü ruhunun çok tuhaf olması. Kötü bir etki yaratacağından endişeleniyorum."

Yang Shiyue Ruh Pagodasını çıkardı, ona bir baktı ve gidip teste girmesini söyledi.

Qin Yun elini Kule'nin üzerine koydu ve Salınımlı Savaşçı Ruhunun gücünü kuleye aşıladı.

Ruh Pagodası aniden karardı ve şiddetli bir şekilde sallanmaya başladı.

"Siyah... "Siyah bir dövüş ruhu!" Yang Shiyue şaşkına dönmüştü.

Aklı başına gelmeden önce uzun bir süre saf Kara Ruh Pagodasına baktı.

“Dövüş Ruhumu uyandırdığımda bunu fark ettim. Siyah olduğu için bir iblis ya da buna benzer bir şeyle karıştırılabileceğinden korktum. Bu yüzden sakladım." Qin Yun dürüstçe konuştu çünkü bu konuda gerçekten endişeleri vardı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin