Bölüm 55 Gizli Ejderhalar

228 33 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C55

Qin Yun beşinci prensti ve Qin Tianyi dördüncü prensti. İlk prens birkaç yaşındayken ölmüştü. Tianqin'in şu anki veliaht prensi üçüncü prensti.

İkinci Prens olarak Qin Feng'in kötü bir yeteneği yoktu; Dört Güneşin Ruhani Nabzı'na sahipti.

Qin Feng, savaşçı ruhunun ne olduğunu bilmiyordu. Qin Feng başka bir imparatorluğun dövüş sanatları akademisinde eğitim almıştı, bu yüzden bu konu hakkında pek bir şey bilmiyordu.

"İlk beş arasında onlara aşina olmayan tek bir kişi var gibi görünüyor, Meng Fei Ling!" Duan Qian dedi.

"Beşincisi Ye Chonglei de onlarla aynı grupta mı?" Qin Yun aniden Ye ailesini düşündü. İmparatoriçe Ye ailesinin bir üyesiydi ama Ye ailesinde böyle bir figürü hiç duymamıştı.

“Ye Chenlei Gök Gürültüsü Baltası dövüş ruhuna, Dört Güneşin Ruhsal Nabzına sahip ve Qin Feng ise Kar Rüzgarı dövüş ruhuna sahip. Çok erken yaşta Cennetsel Kükreme İmparatorluğunun Dövüş Sanatları Akademisine gittiler. Bunları bilmemen normal." Duan Gan, "Onlar aynı zamanda Cennetsel Kükreme İmparatorluğunun güçleriyle dost olmak için oraya gittiler." dedi.

Tianxiao, Tianqin ve Tianqi'nin birbirleriyle, özellikle de prensler ve prenseslerle iyi ilişkileri vardı.

“Peki ya Xiao Yue Mei?” Qin Yun aniden Cennetsel Qin Ulusunun prenslerinin çok zayıf olduğunu hissetti.

“O, Xiao Yuelan'ın küçük kız kardeşi. Bu kız sadece on dört yaşında ve halihazırda Dövüş Bedeni aleminin altıncı seviyesinde. Savaşçı Ruhunun ne olduğunu bilmiyorum. Çok kötü olmamalı. Cennetsel Kükreme İmparatorluğunun gençleri inanılmaz!” Duan Gan içini çekti. Qin Yun'a baktı ve bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Olmanız gereken yerdesiniz. Sen onlardan çok daha güçlüsün. Mistik baskılar konusunda yüksek düzeyde bir anlayışa sahipsiniz.”

"Baş Komiser, Siyah Seviye Dövüş Okulundan üçü zaten oturma odasındalar. Seni görmek istiyorlar. Tartışacakları bir şey var." Orta yaşlı adam söyledi.

"Tamam hemen gidiyorum!"

Duan Qian ayrıldıktan sonra Qin Yun bir eğitim odasına geldi.

Her gün dövüş tekniği çalışması için zaman ayarlıyordu. İmparatoriçe'nin gücünün arttığını öğrendikten sonra gücünü artırmak için daha da fazla çalışması gerekti.

“Qi Patlama Tekniği!”

Bir yumruk attı ve buna, dışarı doğru patlayan ve çevredeki tüm kayaları parçalayan bir şok dalgasına neden olan bir iç kuvvet dalgası eşlik etti.

"Qi Patlama Tekniği Küçük Başarı Aşamasına ulaştı, Qi Patlaması bir Şok Dalgası gibidir!" Sarsıntı iç kuvvetini kullanırsam kesinlikle daha güçlü olacağım! ”

Qi Patlama Tekniği, Qin Yun'un dövüş sanatları yarışmasında nadiren kullandığı, düşük dereceli bir Kaynak Derecesi dövüş becerisiydi. Ancak bunu Küçük Başarıya kadar geliştirmeyi başarmıştı.

Ateşli Bulut Adımları da küçük başarı aşamasının zirvesine ulaşmıştı.

En büyük gelişme Alevli Işık Yumruğundaydı.

Bunun nedeni, kavurucu malzemeleri çıkarmak için sık sık ocağa gelmesi ve Alev Işığı Yumruğunu kullanmasıydı. Artık ustalığa ulaştığına göre, eğer tüm gücünü kullanırsa yumruğu ruh çeliği kadar sert ve demir kadar sıcak olacaktı.

… ….

Göz açıp kapayıncaya kadar bir ay daha geçti!

Yang Shiyue'nin Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisinden dönmesini beklemek için Qin Yun, Gizemli Desen Salonunda kaldı ve hiçbir yere gitmedi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin