DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C32Yang Shiyue, görevi Başkan Zhang'dan devraldı ve sabırla kapının dışında bekledi. Sürekli olarak Qin Yun'un yaşam belirtilerine dikkat ediyordu.
Qin Yun'un Cennetsel Aslan Gölü'nde günlerce ıslanabilmesi, onun büyük bir potansiyele sahip olduğunu gösterdi. Bu onu gizlice hoş bir şekilde şaşırttı.
Üç gün daha geçti. Qin Yun, Göksel Aslan Havuzunda toplam on gün geçirdi!
Onuncu günde, Qin Yun nihayet Göksel Aslan Gölü'nden sürünerek çıktı.
Havuza bakmak için başını çevirdi. Havuzdaki su başlangıçta kan kırmızısıydı ama şimdi son derece berrak hale gelmişti.
"Acaba kaç gün geçti?" Aslında uyuyakaldım! Sırılsıklam olmak onun için çok rahattı ve mışıl mışıl uyudu.
Göksel Aslan Havuzunda on gün uyuduğunu başkaları duysa, kimse ona inanmazdı.
Cennetsel Aslan Gölü'nün ne kadar korkunç olduğunu herkes biliyordu çünkü aynı zamanda Cennetsel Aslan Gölü olarak da biliniyordu!
Hua Ling Dövüş Sanatları Okulu tarihinde, acıya dayanamayan ve havuzda bayılan birkaç öğrenci vardı. Kemikleri bile erimişti.
Qin Yun kıyafetlerini aldı ve tam giymek üzereydi ki aniden sol kolunda pek çok morumsu altın çizgi olduğunu fark etti. Üstelik çok tanıdık geliyordu.
Dikkatle baktığında şok oldu ve "Bu... İlahi Aslan Totem mi?" diye bağırdı. ”
Bu kadar tanıdık gelmesinin nedeni, koridordan geçtiklerinde duvarlarda ve yerde benzer birçok Cennetsel Aslan totemi olmasıydı.
“Sadece bir banyo ve şekerleme değil miydi? Sonra Göksel Aslan Totem ortaya çıktı, ama çok çirkin değildi. Qin Yun, sanki derisinden çıkmış gibi hissetmek için elini kullandı.
Son derece şaşkındı. Göksel Aslan Totem Taşı'nın onun üzerinde herhangi bir etkisinin olup olmayacağını bilmiyordu.
"Her neyse, eğer bulunursam, sadece benim çizdiğimi söyle!" Başkalarına gerçeği söylerse, insanların onun kötü bir insan olduğunu düşüneceklerinden ve onun kötü sanatlar geliştirdiğini veya buna benzer bir şey söyleyeceğinden endişeliydi.
Bilmediği şey, Cennetsel Aslan Gölü'nde on gün boyunca sular altında kaldığıydı.
Qin Yun kıyafetlerini giydikten sonra Göksel Aslan Havuzunu inceledi ve sonuçları aldı.
Bir düşünceyle, çok hızlı dönmesi için içindeki Qi'yi kontrol etti. Serbest bıraktığı içsel Qi anında tüm meridyenlerinden kemiklerine kadar aktı.
"Bu harika, tüm meridyenleri açtım!" Büyük bir memnuniyetle güldü.
Tüm meridyenleri temizlendi ve şansı son derece pürüzsüzdü. İç Qi'sine iradesine göre ulaşılabilir.
Bir savaşta bu bir avantajdı.
Cennetsel Aslan Kaynak Suyunun sertleştirilmesinden sonra vücudu daha sert ve güçlü hale geldi.
"Fire Cloud Adımlarını anında uygulayabilirim!" Qing Gong'unu denedi ve Qing Gong'unun iç Qi'sini hızla dolaştırabildiğini gördü.
Onu en çok heyecanlandıran şey, temel enerjisinin en yüksek hızda dönerken ipek benzeri iç enerji şeritlerini serbest bırakabilmesiydi.
"Bu içsel güç mü?" Aslında onu aynen bu şekilde geliştirmeyi başardım! Qin Yun daha önce bunun üzerinde kafa yordu ve Yang Shiyue'den ona içsel gücü nasıl geliştireceğini öğretmesini istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...