DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C138
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun, Xiao Yue ve Mei Li'nin olduğu yere döndü ve ona olanları anlattı.
"Bu kaplumbağalardan çok fazla var... Eğer hepsini öldürürsek hepsini ruh eserlerimizde de saklayamayız! " Xiao Yue Mei kaşlarını çattı: "Açıklamanıza göre hepsi çok güçlü, dövüşmek çok yorucu olmalı."
"Doğru..." Ancak dev kaplumbağanın değeri çok yüksektir, kaplumbağa kabuğu yıldırım yayabilir ve içinde satılmaya değer bir şey olabilir. En az yüz bin kristal para değerinde olacağını tahmin ediyorum! " Qin Yun bunun son derece talihsiz olduğunu hissetti.
"Bu kaplumbağaların bu kadar fiyata satılabileceğinden emin misin?" Xiao Yue Mei, her birinin yüz bin kristal para değerinde olduğunu duyduğunda o da çok duygulandı, güzel gözleri ışıkla parladı.
Qin Yun, devasa kaplumbağanın gittiği yöne baktı ve başını sallayarak şöyle dedi: "Öyle olmalı! Bu dev kaplumbağaların önce ruh enerjisini emmesi, sonra onu bedenlerinde toplaması gerekiyor. Yalnızca dönüşüm yoluyla, gök gürültüsüne atfedilen iç enerjiyi yoğunlaştırabilir ve ardından onu saldırı için serbest bırakabilirler. "
"O zaman kaplumbağanın bedenindeki Kötü Ruhu bastırmak için gidip Kötülük Bastırma Tılsımı'nı atmam yeterli. Bundan sonra, sadece o Kötü Ruhları silmeniz gerekiyor, böylece savaşmak onlar için çok yorucu olmaz."
Xiao Yue Mei bunu duydu ve duygulandı, onaylayarak başını salladı. Eğer gerçekten bu kadar değerli olsaydı, sattıktan sonra büyük miktarda İnsan Kristal Parası alabilirlerdi!
Gelecekte Cennetsel Kükreme İmparatorluk Ailesinden tamamen kurtulmak isterse büyük miktarda servet biriktirmesi gerekecekti.
"Pekala, o zaman seninle işbirliği yapacağım!"
Qin Yun, Xiao Yue Mei'yi ikna ettikten sonra onu öne çıkardı ve devasa kaplumbağalara yaklaştı. Daha sonra onu yere yatırdı.
Havada süzüldü ve şöyle dedi: "Yue Mei, çığlığımı duyduğunda hızla oraya koş."
Xiao Yue Mei başını salladı, kılıcını çıkardı ve gökyüzüne baktı.
İleriden şiddetli bir gürleme geldi. Dev kaplumbağalar şu anda birbiri ardına görkemli bir şekilde Nie Tian'a doğru ilerliyorlardı.
Qin Yun, bir avuç Hayalet Bastırıcı Tılsımı yakalarken havada Ateş Bulutu Adımları attı. Devasa kaplumbağaların üzerine vardıktan sonra, devasa kaplumbağaları kaplayacak şekilde birçok noktaya doğru bir şekilde serpti.
Devasa kaplumbağa örtüldükten sonra sanki aniden uykuya dalmış gibiydi. Devasa kaplumbağanın bedenine bağlanan kötü ruh, Kötülük Bastırma Hayalet Tılsımı'nın gücüyle bastırıldı ve devasa kaplumbağanın bedenini kısa süreliğine kontrol edemedi.
"Yue Mei, yap şunu!" Qin Yun bağırdı.
Kötülük Bastırma Tılsımlarının kapladığı dev kaplumbağalar da aslında hareket edebiliyordu. Bu, dev kaplumbağaların Kötülük Bastırma Tılsımlarının gücünü kırabileceği anlamına geliyordu.
Kötülük Bastırma Tılsımı onu yalnızca kısa bir süre geciktirebilirdi.
Qin Yun yere daldı ve devasa kaplumbağanın kafasına saplamak için birkaç küçük bıçağı kontrol etti. İçine bir zihin enerjisi akışı ekledi ve içindeki kötü ruhları yok etti.
Xiao Yue Mei bir uzun kılıcı ve birkaç kısa kılıcı kontrol ederek kötü ruhları hızla topladı.
80 dev kaplumbağa, ortak güçler tarafından bir anda öldürüldü!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...