DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C33Qin Yun başını kaşıdı ve gülümseyerek, "Öğretmen, bunu senden de saklamayacağım... O zamanlar, Büyük Öğretmen ablası bana birkaç mistik kalıp öğretti, bu yüzden onları şimdi öğrenmek istiyorum! ”
Yang Shiyue, Qin Yun'un mor paralarını alırken gizlice sevindi. Başını salladı ve "Gizemli kalıplara sahip olduğun için bu harika. Şimdi malzemeleri almanıza yardım edeceğim!”
Qin Yun, Yang Shi Yue'nin ayrıldığını görünce odasına döndü ve tuhaf desenli bir bambu parşömen çıkardı.
Parşömenlerden biri《Otuz altı Ruh Dövmesi》 idi. Ruh Dövmesini uyguladığında, bir süre fırçayla çok ustaca çizebildi.
Qin Yun, elindeki ruh desenine dikkatlice baktı ve üzerinde düşündü. Kendi kendine, "Bir kitap okudum ve ruh kalıbı ne kadar karmaşıksa, o kadar güçlü olduğu söylenir" diye düşündü. Ancak Wei Xuankun'un mavi kılıcındaki oymalar sadece birkaç basit darbeydi. Mavi kılıç da çok kırılgandı. Ruh Hazinesi üretim ustası üretim yönteminin seviyesi bu seviyede olabilir mi? Wei Xuankong aslında ona can damarı muamelesi yapıyor! ”
İki saatten fazla bir süre sonra Yang Shiyue, Qin Yun için bir yığın kağıtla geri döndü.
"Parça başına elli kristal para. Toplam yüz tane var. Ayrıca oyma bıçağı beş bin kristal para değerinde!” Yang Shiyue, Qin Yun'un önüne bir kutu koydu ve şaşkınlıkla sordu, "Bunu gerçekten sana rehberlik edecek biri olmadan yapabilir misin?"
"Önce bir deneyelim!" Qin Yun, masanın üzerine düz bir parça kağıt koydu ve oyma bıçağını aldı.
Oyma bıçağı ispirto bakırından yapılmış bir kalem gibiydi. Bıçağın ucu çok küçüktü, üzerinde sadece küçük bir nokta vardı. Soğuk ışık göz kamaştırıyordu.
Kılıcın kabzası bir silindir şeklindeydi ve içine Kan Ruhunun gücünü sorunsuz bir şekilde emmesini sağlayan tuhaf ruh desenleri oyulmuştu.
"Ruh tılsımları yaratmak için ruh yazıtları çizmek için bir kalem kullanmak daha iyidir!" Ruh yazıtlarında yetkin değildi, bu yüzden sadece basit bir anlayışa sahipti.
"Tılsım işaretleri çizmek için bir oyma bıçağı kullanmak sorun değil, ama bu senin gücünü test edecek!" Nihai hedefim silahları geliştirmek, bu yüzden en baştan en iyi şekilde çalışmak için bir oyma bıçağı kullanacağım. Qin Yun, son birkaç gün içinde çalıştığı yazıtları hatırlayarak gözlerini kapattı.
Daha önce, kağıda çizim yapmak için yalnızca bir fırça kullanmıştı ama şimdi Qi'yi ve kanı zorlaması gerekiyordu. Ruh Gücünü ve Qi'sini Kan Ruhu Gücünde birleştirmesi ve ardından onu oyma bıçağının ucunda yoğunlaştırması gerekiyordu.
Yang Shiyue, eli yanağında, yan tarafa oturdu. Hareket ettikçe gözleri büyüdü. Qin Yun'un oymalarına bakarken meraklı bir bebeğe benziyordu.
Qin Yun onun ifadesini gördüğünde sevinmeden edemedi. Normalde katı ve soğuk olan Öğretmen Yang'ın bu kadar sevimli bir yanı olmasını beklemiyordu.
Gözlerini kapadı ve bir duygu demlendi. Sonra gözlerini açtı ve kaşlarını çattı. Dantian'ına girmek ve onu iç gücüyle kaynaştırmak için kan enerjisini ve zihinsel enerjisini kontrol ederek zihnini odakladı.
Vücudundaki tüm meridyenler açılmıştı ve kan ve ruh enerjisini sorunsuz bir şekilde yoğunlaştırabiliyordu!
Bir dakika sonra, oyma bıçağını sıkıca kavradı. Bıçağın ucundan bir damla kan kırmızısı su sızdı. Kan gibi kırmızıydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...