DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C48
Pubfuture'a göre reklamlarMüdür Zhang başını salladı ve şöyle dedi: “Bu gerçekten de Hua Ling Dövüş Sanatları Okulu'nun kuralıdır. Eğer bunu ihlal ederseniz tüm öğretmen ve öğrenciler Dövüş Sanatları Akademisi'nden atılacaklar."
Yang Shiyue her şeyi prensiplerine göre yapan bir insandı. Usta Wei bu konuyu anladığı için bu konu hakkında konuşmaya cesaret etti.
Bakanları tanıyan birkaç öğretmen ayağa kalkıp sohbet etmeye başladı. Yang Shiyue'nin Qin Yun'a cömert kaynaklar sağlaması konusunda ısrar ettiler.
Birçok öğrenci de aynı şeyleri hissetti.
Özellikle yeni öğrenciler de bu konuda memnuniyetsizliklerini dile getirdiler. Bunun nedeni rekabet ne olursa olsun Qin Yun'un kaynakları kapmasıydı. Bu nedenle Qin Yun'u Hua Ling Wu Avlusundan kovmak onlara büyük fayda sağladı.
Savaşçı bedenin beşinci seviyesindeki daha büyük öğrencilere gelince, onlar Qin Yun'un bir tehdit olduğunu hissettiler. Mesela Cennetsel Aslan Savaşçı Buluşması sırasında onlarla alay edilmişti.
Yan Dükü ve diğerleri Usta Wei'nin bu meseleyi bırakmak istemediğini gördüklerinde gizlice mutlu oldular. Eğer Yang Shiyue ve Qin Yun bu yüzden Hua Ling Wu Avlusundan atılırsa bu onların öfkesini dindirirdi.
Yang Shiyue soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Ben Qin Yun'a hiçbir zaman herhangi bir gelişim kaynağı sağlamadım. Sınıfımda sadece o var, bu yüzden zamanımın çoğunu ona dövüş sanatları gelişimini öğretmek ve ona her türlü dövüş sanatı bilgisini aktarmakla geçiyor. Bu kadar!"
"Sana inansak bile inanmamalıyız." Usta Wei başını salladı ve iç geçirdi, "Eğer sağlam bir kanıt yoksa, herkesin tek taraflı hikayenize inanmasını nasıl beklersiniz?"
Yang Shiyue'nin ifadesi aniden aşırı derecede soğuklaştı. Bunu nasıl kanıtlayacağını bilmiyordu çünkü tek bir manevi damarı olan Qin Yun'un nasıl bu kadar hızlı gelişebildiğini kendisi de anlayamıyordu.
Qin Yun'un vücudunda hala bir savaşçı ruhu olduğunu yeni keşfetmişti. Bu konu hakkında konuşamazdı.
Yang Shi Yue zor bir durumdayken Qin Yun sakin bir şekilde şöyle dedi: "Tılsımların nasıl yapıldığını biliyorum. Benim yetiştirme kaynaklarım gizlice tılsımlar satılarak elde edildi."
"Bu nasıl mümkün olabilir?" Usta Wei gülümsedi, "Kun'er küçüklüğünden beri ruh yazıtlarını benden öğrendi ve sadece bu sene tılsım yapmayı biliyor. Ama aniden tılsım yapmayı mı öğrendin? Bu sadece bir temenni! ”
Herkes Qin Yun'un söyledikleri karşısında şaşkına döndü. Ancak Usta Wei'nin sözlerini duyduklarında bunu gülünç buldular.
Wei Xuankong yüksek sesle güldü ve şöyle dedi: "Benim Yazıt İçsel becerim hiç de kötü değil. Benim bunu öğrenmem bu kadar uzun zaman alıyor, peki ya sen? Hmph, sana tılsım yapmayı kim öğretti? Öğretmen Yang'ın da bilmemesi gerekir, değil mi? ”
"Görmen için bir tılsım yapacağım!" Usta Wei bir Yazıt Ustasıdır ve Yazıt Salonunun Ustası da burada. Qin Yun'un ifadesi hafifçe gülümserken sakindi. "Büyük Yazıt Tekniği bana Büyük Öğretmen tarafından aktarıldı. Çocukluğumdan beri bunu ondan öğrendim ama kimse bilmiyor! Eğer onun bir grup piç tarafından öldürüldüğü gerçeği olmasaydı, şimdiye kadar çoktan bir Ruh Hazinesi'ni arıtmış olabilirdim. ”
Kalabalık bir kargaşaya dönüştü. Aslında bu o kötü kadın tarafından öğretilmişti!
Aslında birçok kişi Büyük Öğretmen'in neden şeytani sanatlar geliştirdiğini anlamıştı.
O yıl olanlardan sonra imparatoriçe ve diğerleri en fazla faydayı gördüler.
Qin Yun, rünleri kendisine Büyük Öğretmenden aktardığını söylerken yalan söylemiyordu. Bunun nedeni elde ettiği rünlerin Dokuz Yang İlahi Ruhundan gelmesiydi.
Pubfuture'a göre reklamlar
Hiçbiri kadın Büyük Öğretmenin tuhaf gravürleri anladığını bilmiyordu ama tıbbi becerilerinin mükemmel olduğunu biliyorlardı.
O zamanlar Yuan Yanying'in muzdarip olduğu durum çok tuhaftı. Onu iyileştiren oydu. Üstelik bunu iyileştirmek için birkaç reçete yazdı.
"İnanmıyorum!" Wei Xuankun yüksek sesle bağırdı: "Tılsım yapmak için tılsım kağıdımı ve çizim fırçamı kullanın. Eğer gerçekten başarabilirsen, ben de…”
"Hiçbir şey için söz vermene gerek yok. Aksi takdirde, geçen sefer Mavi Kılıç'ta olduğu gibi onu daha sonra geri alırdım... Ve şimdi Yan Yun da bayıldı. ” Qin Yun, sesi alayla doluyken kıkırdadı. “Bayılmasa bile benden başka bir şey isteyemez.”
"Sen..." Wei Xuankong o kadar kızmıştı ki nasıl cevap vereceğini bilmiyordu.
Qin Yun sanki gerçekten tılsımlar üretebilecekmiş gibi kendinden emin görünüyordu. Ancak birçok kişi bunu hala inanılmaz buldu.
Sonuçta Gravür Alemi'ne girmek basit bir mesele değildi.
Usta Wei dövüş sahnesine doğru yürüdü ve küçük ve zarif bir altın oyma bıçağı çıkardı. Şöyle dedi: “Tılsımı başarıyla yapabilirsen sana bu oyma bıçağını hediye edeceğim. Bu orta seviye bir ruh silahıdır!”
Bu oyma bıçağı, Qin Yun'un şu anda kullanmakta olduğundan kat kat daha iyiydi. Bu onu gizliden gizliye heyecanlandırdı.
“Başarılı olamazsanız Öğretmen Yang'ın gizlice yardım ettiğini kanıtlayabilirsiniz. Hua Ling Wu Akademisinin kurallarını ihlal ettiğin için Hua Ling Wu Akademisinden ayrılmalısın." Usta Wei iç geçirdi, "Ayrıca Dük Yan'ın sana borçlu olduğu yüz bin kristal parayı sana vermeme gerek yok."
"Elbette!" Qin Yun hemen kabul etti.
Wei Xuankun biraz endişeliydi ama babasının bu kadar kayıtsız olduğunu görünce rahatladı.
“Kağıdımı ve kalemimi kullan.” Usta Wei bir yığın kabartmalı kağıt ile çok eski ve yıpranmış bir fırça çıkardı.
Qin Yun, "Tılsım yaratmak için yalnızca oyma bıçağı kullanıyorum. Lütfen bana bir oyma bıçağı yap!”
Tılsım yapmak için oyma bıçağını kullanmak için kişinin belli bir beceri seviyesine sahip olması gerekir. Bu isteği Wei Xuankong'un alay etmesine neden oldu.
Ancak Usta Wei yine de eski bir oyma bıçağı çıkardı ve ona uzattı.
Yang Shiyue kesinlikle şüpheli bir şeyler döndüğünü hissetti ve tam konuşmak istediği sırada birinin sahneye çıktığını gördü.
Bu kişi beyaz cübbeli yaşlı bir adamdı. Göğsüne kadar uzanan beyaz bir sakalı ve nazik bakışları vardı.
O geldikten sonra kıkırdadı ve şöyle dedi: "Ben Gizemli rün Sarayının Genel Müdürü Duan Qian'ım. Cennetsel Qin İmparatorluğunun bu bölgesi, Gizemli Desen Sarayı benim kontrolüm altında! Bu değerlendirmeyi bu yaşlı adam yapacak! ”
"Tabiki tabiki. Lütfen genel müdür!” Usta Wei alçakgönüllülükle gülümsedi ve bu yaşlıya son derece saygılı davrandı.
Pubfuture'a göre reklamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...