DOKUZ GÜNEŞ TANRISI KRAL
C89Qin Yun'un ikiz dövüş ruhu vardı, bu yüzden iki temel enerjiyi geliştirip üretebiliyordu.
Onun mor altın ateş element enerjisinin içinde, sanki çekirdek ateş element enerjisinin kalbindeymiş gibi, siyah titreşen bir element enerjisi de vardı.
O anda siyah element enerjisinin yüzeyinde beyaz bir sis akıyordu.
Bu, Qin Yun'un az önce geliştirdiği şeydi.
"Bu da ne? Özel bir enerji türü olabilir mi?”
Beyaz sisi manipüle etmeye odaklandı.
Beklenmedik bir şekilde beyaz sis dantianından çıkıp altın kalbine girdi.
Sonra, dans eden beyaz bir kurdele gibi, beyaz sis yavaşça göğsünden yükseldi.
Çok uzun olabilir, en az 10 metre uzunluğunda olabilir.
“Ruhsal enerjiye dair algım giderek daha netleşiyor. Bu beyaz ışık bandı kişinin ruhsal enerji algısını güçlendirebiliyor gibi görünüyor!”
Qin Yun, Cennet Cezalandırıcı Kulesi'nin duvarına nüfuz edecek ışık ışınını kontrol etmeye çalışmadan önce gizlice sevinmişti. Bir anda kaçmayı başardı!
Işık huzmesi onu terk ettiği anda sanki havadaki kirli bir yerden hoş bir dağ ormanına gitmiş gibiydi!
Uzun zamandır hissetmediği ruhsal enerjiyi nihayet hissetti!
Qin Yun bile bir içsel güç geliştirme tekniğinin mükemmelliğe ulaştıktan sonra bu kadar mucizevi bir güce sahip olacağına inanamadı.
Beyaz ışık kuşağına baktığında son derece heyecanlandı, “İçsel gücün mükemmel bir şekilde geliştirildiğini ve içsel gücün ruhsal gücü doğurmasına izin verdiğini kaydeden bir kitap hatırlıyorum… Elemental ruh!
“İçsel gücünüzü mükemmellik aşamasına kadar eğittiğinizde, ilksel ruhunuzu oluşturabileceksiniz. Elemental enerjinizi bırakabilecek misiniz?”
Yang Shiyue, yetiştirme tekniklerinde bu kadar uzman olsa bile, onu asla mükemmellik seviyesine kadar geliştirmemişti, bu yüzden bu alandaki anlayışı o kadar da derin değildi.
İlkel ruh, kıyaslanamayacak kadar sağlam duvarı kolayca delebilir ve dokuz güneşin enerjisini dışarıdan delice emebilirdi.
Qin Yun'un iki element enerjisi çılgınca nefes alıyordu. İçen bir inek gibi, ruhsal enerjiyi emdiler ve geliştirdiler.
Dokuz güneşin zayıfladığı gece geç saatlere kadar uyanmadı.
“Dokuz güneş dağdan aşağı indiğinde ruhsal enerji giderek zayıflayacak. İlksel ruhunuz yüzerek dışarı çıksa bile, çok fazla ruhsal enerjiyi ememez."
Tam ilkel ruhunu geri almak üzereyken aniden tuhaf bir enerji hissetti.
“Bu enerji nedir?” Görünüşe göre bu enerji dokuz güneşin ruhsal enerjisinden farklı! Dışarıda gecenin geç saatleriydi. Ayın gücü müydü? "Bu doğru değil, öğretmenin Ay Savaşçı Ruhu var, ruhsal enerji öyle değil!"
Başını salladıktan sonra aniden aklına başka bir olasılık geldi.
Astral ruh enerjisi!
Gece yıldızlarla doluydu.
Gündüzleri yıldızlar da olmasına rağmen güneş ışığı onları engellediği için bırakın yıldızların ruhsal enerjisini hissetmek bir yana, fazla bir şey göremiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...