DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C137
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun birkaç kılıç çıkardı ve olduğu yerde durdu. "Arkamızdaki hayalet canavara saldırmak amacıyla silahı kontrol etmek için hızla İlahi İmparatorluk Büyüsünü kullanın!" dedi.
Xiao Yue Mei başını salladı, silahını çıkardı ve ruh gücünün içeri girmesine izin vererek uzun kılıcı kontrol etti.
Kükreme! Kükreme! Kükreme!
Önünde her türden kükreyen çok sayıda hayalet canavar vardı. Bu hayalet canavarların yalnızca küçük bir kısmında insan uzuvları vardı.
"Öldürmek!" Qin Yun, çift kılıçları dönerek, üzerinden geçen iki siyah pantere saldırırken kükredi.
Ruhsal Gücünün kontrolü altında iki kılıç çok hızlı uçtu. Bir 'shua' sesiyle iki leopar kafasına doğru saldırıp onları ikiye böldüler. İki leopar anında öldürüldü.
Xiao Yue Mei ayrıca uzun kılıcını iki kurdu bıçaklayarak öldürdü.
Saldıran şeytani canavarların sayısı giderek arttı ve düzinelerce vardı. Bir arı sürüsü gibi uğultu dalgaları salarak yaklaşıyorlardı ve son derece güçlüydüler. Vücudundan fışkıran şeytani canavar gücü büyük bir ağacı dalga gibi kırdı.
Qin Yun, Xiao Yue'yi kucaklayıp Alevli Bulutu yok etmek için ayak hareketini kullanırken paniğe kapıldı. Kendisine saldıran bir düzine kadar hayalet canavardan kaçınmak için havada uçtu...
“Bir canavar sürüsü bile saldırmak için ruhsal enerjiyi kullanıyor! “Bağırdığınızda çok güçlü bir zihinsel enerjiyi serbest bırakabilirsiniz. Eğer önlem almazsanız o zihinsel enerji mutlaka beyninize saldırır.” Xiao Yue Mei'nin kalbi hala hızlı atıyordu, onu kovalayan hayalet canavarları görünce kılıcını kontrol ederek aşağı doğru sapladı.
Qin Yun, "Bu hayalet canavarlar uçamıyor ve ben onların Zihinsel Enerji ile gelen yoğun saldırılarından kaçınmak için havada çevik bir şekilde hareket edebiliyorum!" dedi.
Xiao Yue Mei başını salladı: "Havada koşmaktan sen sorumlusun, ben hayalet canavara saldıracağım!"
Kontrol ettiği uzun kılıç, bir hayalet canavarın kafasını delip içindeki kötü ruhları yok edecek ve birkaç hayalet canavarı hızla öldürecek kadar esnekti.
Qin Yun dikkatlice gözlemledi ve hayalet canavarların bir kısmının telepatik olarak iletişim kurabildiğini keşfetti. Aynı anda gökyüzüne bir uluma sesi çıkardılar ve ses dalgaları aracılığıyla psişik güçle ona saldırdılar.
Neyse ki, bu manevi güç şok dalgasından her zaman kaçınmayı başardı.
Uçamasaydı Hayalet Canavar sürüsünün yoğun ateş saldırısından kaçınması onun için çok zor olurdu.
Başlangıçta yüksek antik bir ağaç olan bu alan çok kısa bir sürede düzleşti. Ağaç gövdesi hayalet canavarlar tarafından ezildi ve bazı hayalet canavarlar kan kırmızısı alevler bile yaymayı başardı.
"Oraya git! O büyükleri öldürün! ” Xiao Yue Mei endişeyle şöyle dedi: "Bu adamların hepsi gök gürültüsü ve şimşek gücünü nasıl kullanacaklarını biliyor!"
Qin Yun ayrıca kan kırmızısı şimşeklerle titreşen birkaç devasa siyah ayı gördü.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Birkaç yıldırım birdenbire kafasına çarptı. Qin Yun hemen gelen yıldırımı engelleyen titreşen bir iç kuvvet patlaması yayınladı.
“AHHHhhh Ancak yine de yıldırım ona çarptı. Acı dayanılmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...