28.Bölüm Mavi Kılıç

263 37 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI




Qin Deren'in gözleri Alev Yumruğu tarafından salınan yoğun ışıktan yanıyordu. Gözleri kırmızıya döndü ve hiçbir şey göremedi. Kaçmak için zaman yoktu!

Qin Yun'un Alevli Hafif Yumruğu zorbaydı ve kavurucu derecede sıcaktı. Qin Deren'i sararken bir kükreme ile ateş dalgalandı!

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!

Qin Deren'in karnı, Fury Fist tarafından ağır bir şekilde vuruldu. Bir alev patlaması patladı ve tüm vücuduna yayıldı. Bir ateş topu gibi, savaş platformundan uçtu ve sefil bir şekilde çığlık atarak yere indi!

Şok olan birkaç öğretmen alevleri söndürmek için koştu.

Qin Yun yavaşça ayağa kalktı. Yumrukları hâlâ yanıyordu.

Derin bir nefes aldıktan sonra Yan Yun'a baktı ve ona "Senin kaderin onunla aynı olacak!" dedi.

Sadece bir dakika önce, Yan Yun hala neşeyle gülümsüyordu. Ancak, şu anda tek bir kelime bile söyleyemedi.

Aceleyle Wei Xuankun'a baktı. O sadece Qin Yun'u tamamen sakatlamasını diledi!

"Qin Dükü'nün en büyük oğlu Qin Deren, o sadece vasat!" Qin Yun, ölmekte olan Qin Deren'e soğuk bir gülümsemeyle baktı.

Qin Deren aslında Qin Dükü'nün oğluydu!

Sonunda herkes Qin Deren'in geçmişini biliyordu ve hayretler içinde kaldı. Ancak, Qin Yun'un gücü karşısında daha da şaşırdılar. Böyle bir figürü gerçekten yenmişti!

Bu kez, Qin Yun olağanüstü bir öğrenciyi yenmişti. Qin Dükü'nün en büyük oğluydu. Küçük bir mesele değildi!

Qin Yun'un zaferi eskisi kadar kolay değildi. Sanki ciddi şekilde yaralanmış gibiydi.

Tabii ki, Qin Deren'in yaraları daha da kötüydü. Üç ila beş yıl boyunca düzgün dinlenmezse, iyileşemezdi.

Turnuvada sakatlıklar kaçınılmazdı. Uzun yıllar boyunca, yetenekli genç öğrenciler bu yüzden sakat kaldılar, bu yüzden yaralanmaları garip değildi.

"Qin Yun yine kazandı!" Dövüş Bedeni Aşamasının beşinci seviyesindekiler bile, bırakın dördüncü seviyedekileri, onun dengi değil! ”

"Gerçekten Dövüş Bedeni aleminin dördüncü seviyesinde mi? Bu çok korkutucu! ”

Herkesin aklında aynı soru vardı. Bu tür bir güç tamamen mantıksızdı. Şu anda, birçok insan artık Qin Yun'a eskisi gibi tepeden bakmıyordu.

"Qin Yun, Qin Deren tarafından yaralandı. Finallere çıksa bile Wei Xuankun'u yenemeyecek!"

"Şu anda söylemek zor çünkü Öğretmen Yang burada. Qin Yun'un iyileşmesine yardım etmesiyle iyileşebilir."

Kalabalık tartışırken, Yang Shiyue'nin ana salonun girişinden içeri girdiğini gördüler ve hızla ona yol açtılar.

Yang Shiyue geldiğinde, Qin Yun'un adımlarının dengesiz olduğunu gördü. Yavaş adımlarla sahneye indi. Yaralı olduğu açık.

Bu onu endişelendirdi ve hemen Yüce Saflık Sanatını gerçekleştirdi. Hafif bir sıçrayışla havaya yükseldi ve dövüş sahnesine doğru uçtu.

Yang Shiyue, ışıltılı bir sis yayan basit beyaz bir elbise giymişti. Elbisesinin nazik ve zarif dansı eşliğinde, ölümlü dünyaya inen bir peri gibiydi, karşılaştırılamayacak kadar güzeldi.

Böyle bir güzellik herkesi hayranlıkla haykırdı!

Yang Shiyue, Qin Yun'un yanına hafifçe inmeden önce havada birkaç yüz metre uçtu. Aceleyle onu destekledi ve bir nezaket izi taşıyan net ve soğuk bir sesle konuştu. Yumuşak bir sesle, "Yaraların neden bu kadar ağır? Zaten zorlama dedim! ”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin