Bölüm 8

362 48 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

Kalabalık, savaşmaları için yer açmak için hızla geri çekildi.

İmparatoriçe ve eski yetkililer onu engellemedi. Qin Tianyi'ye çok güveniyorlardı.

Qin Tianyi'nin dört ruh damarı vardı ve yıllar boyunca yeterli yetiştirme kaynaklarına sahipti. Her yönüyle Qin Yun'dan çok daha güçlüydü.

"Dördüncü Prens, onu kesinlikle yenebileceksiniz!" Konuşan kişi siyah zırh giyen orta yaşlı bir adamdı. O, Yuan Yanying'in babası General Yuan'dı. Yuan Yanying onun yanında duruyordu.

"Yi'er, onu yendikten sonra seni 20 Ruhsal Enerji Hapı ile ödüllendireceğim!" Kraliçe'nin soğuk gözleri, Qin Tianyi'nin Qin Yun'u sakat bırakmak için ne gerekiyorsa yapacağını ima ederek gaddarlıkla parladı.

Sanki eski yetkililer, Qin Yun'un ezici bir yenilgiye uğradığını görüyor gibiydi. Hepsinin yüzünde gururlu gülümsemeler vardı.

Qin Tianyi, Qin Yun'dan daha erken başlamıştı. Kraliçe'nin ve eski yetkilinin desteğiyle, Qin Yun'den çok daha fazla yetiştirme kaynağına ve daha sağlam bir temele sahipti. Bu yüzden herkes ona bu kadar güveniyordu!

“Bu yarışmaya başkanlık etmeme izin verin!” Bu bir yarışma olduğu için kayıpların olması kaçınılmazdır. O zaman başkalarını suçlayamazsın! ” Yang Shiyue onu durdurmadı. Bu, Qin Yun'un temelini incelemek için bir fırsattı.

Qin Yun ve Qin Tianyi'nin hazır olduğunu görünce hafifçe "Başlayın!" diye bağırdı.

Bununla birlikte, ilk saldıran Qin Tianyi oldu. Adımları kararlıydı ve son derece hızlıydı. Sert bir rüzgar gibi, Qin Yun'a saldırdı.

Bu kadar genç yaşta böyle bir şey yapabilmek için birçok kıdemli gizlice başını sallayarak övgüler yağdırdı.

Qin Yun'un atmaca benzeri gözleri, üzerine hücum ederken Qin Tianyi'ye baktı. Aynı zamanda Qi Patlama Tekniğini hazırlarken içsel Qi'sini biriktirmeye başladı!

"Kraliçenin oğlundan beklendiği gibi, bu kadar genç yaşta bu kadar sağlam bir temele sahip olması."

"Nefesiniz eşitse, adımlarınız düzenliyse, sakin ve kendinize hakimseniz, gelecekte kesinlikle harika bir şey olacaksınız."

"Görünüşe göre Prens Tianyi gerçekten de Qin Yun tarafından utanmazca pusuya düşürüldü."

Kalabalık, Qin Tianyi'nin hareket tekniğini görünce hepsi onu övdü.

"Qin Yun sakatlandıktan sonra beş yıl boyunca ihmal edilmişti. Kimse onu arkadan desteklemedi. “Son zamanlarda, ilaç haplarının yardımıyla atılım yapabildim. Şüphesiz kaybedeceğim hiçbir dövüş sanatı tekniği yok.”

"Baba, Büyük Birader Tianyi çok heybetli. O benden çok daha güçlü." Yuan Yan kıkırdadı. Gözleri hayranlıkla doldu.

“Elbette, muhakemem her zaman iyi olmuştur. Onunla evlenmen kesinlikle senin için yanlış değil!” General Yuan, gülümseyerek "Qin Yun bugünü geçemeyecek" derken çok mutluydu.

General Yuan'ın sözlerini duyduğunda Qin Yun da çileden çıktı. Yuan Yanying, o zamanlar Büyük Öğretmen tarafından tedavi edilmişti ama İmparatoriçe'nin gözüne girmek için bu iyiliği unutmuştu!

Qin Tianyi, Qin Yun'a saldırdığında ve kalabalığın övgülerini duyduğunda, yardım edemedi ama rahat hissetti. Qin Yun'un sayısız kusurla orada hareketsiz durduğunu gördü. Kendini daha da küçümsemiş hissediyordu.

Qin Yun'a gelince, uzun süredir biriktirdiği içsel Qi koluna aktı. Dövüş Bedeni Aşamasının dördüncü seviyesinin iç Qi'si daha güçlü ve kalındı. Getirdiği korkunç güç, yumruklarını hafifçe titretmişti.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin