Bölüm :44 Komplo

238 39 1
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C44

Yang Shiyue, Yan Qingyu'yu duyduğu ve onun çok güçlü olduğunu bildiği için Qin Yun'u kenara çekmişti.

Gruptaki insanlara baktı ve şöyle dedi: "Qin Yun, yeteneğinle dojoda olmasan bile harika şeyler başarabilirsin."

Qin Yun şöyle dedi: "Öğretmenim, inan bana! Bunu sadece kendim için değil, aynı zamanda başkalarının da sizin şeytanı korumadığınızı ve öğrencinizin son derece olağanüstü olduğunu bilmesi için yapıyorum! ”

Sakin sesinde boyun eğmez bir kibir vardı.

Yang Shiyue, Qin Yun'un kararlı kararlılığını ve güvenini görünce hafifçe iç çekti ve elini bırakarak onun dövüş sahnesine çıkmasına izin verdi!

Yan Dükü gururla gülümsedi ve şöyle dedi: "Sadece bir saat dayanmanız gerekiyor. Bu bir saat içinde yenilgiyi kabul etmek ya da yalvarmak olmayacak! Üstelik yaşam ve ölüme gökler karar verecek! ”

Usta Wei'ye baktı ve devam etti: "Adilliği sağlamak için Usta Wei'den bir dizilişi etkinleştirmesini rica ediyorum. Bir saat sonrasına kadar kimse giremez veya çıkamaz! ”

Bir anda kalabalık tezahüratlara boğuldu!

Yan Qingyu oradan dışarı uçmadı. Bunun yerine düşen bir yaprak gibi savaş platformuna indi. Hafiflik becerileri gerçekten övgüye değerdi.

Vücuda oturan gök mavisi kıyafetler giyiyordu ve çekik kaşları ve yıldızlı gözleri olan yakışıklı bir yüzü vardı. Qin Yun'u değerlendirirken gözleri küçümsemeyle doldu.

Usta Wei, savaş platformunun etrafına birçok küçük bayrak yerleştirdi ve kısa sürede bir diziliş düzeni kuruldu.

Yan Dükü ve bir grup eski yetkili bu işin tamamlandığını görünce sevinçli bakışlar attılar. Yürekten güldüler ve birbirlerine kadeh kaldırdılar. Sanki Qin Yun'un öldüğünü görmüşler gibi mutluydular.

Yan Yun, Qin Yun'a zehirli gözlerle bakarken en mutlu olanıydı. Gülümseyerek şöyle dedi: "Kardeş Kun, Qin Yun'un sonu mu geldi?"

“Qingyu senin kardeşin, onun gücünü bilmiyor musun? Xuanwu Akademisi Siyah Seviye bir Dövüş Akademisiydi. İçerideki öğrenciler son derece korkutucuydu ve dövüş bedeninin yalnızca beşinci seviyesinde olan Qin Yun tarafından üstesinden gelinemezdi! Dövüşçü Bedeni aleminin altıncı seviyesinde olsanız bile kardeşinizle yüzleştiğinizde yaralanmayacağınızı garanti edemezsiniz! ” Wei Xuankun da sevinçle parlıyordu. İliklerine kadar nefret ettiği Qin Yun korkunç bir şekilde ölmek üzereydi.

Müdür Zhang'ın ifadesi ciddi ve soğuktu. Dövüş sanatları yarışmasının başladığını duyurmadan önce bir saatlik kum saatini çıkardı ve ters çevirdi!

Tabii ki bu bir dövüş sanatları yarışması olarak düşünülemezdi çünkü Yan Qingyu'nun gücü Qin Yun için çok fazlaydı!

Qin Yun bir saat dayanabildiği ve herhangi bir şeytani sanat kullanmadığı sürece herkes onun masum olduğuna inanacaktı!

Yan Qingyu, Yan Klanının bir üyesiydi. Yükselen Kırlangıç Adımlarında çok iyi ustalaşmıştı. Başladığı anda aniden parladı ve bir ardıl görüntüyü de beraberinde sürükleyerek uçup gitti!

Qin Yun'dan iki metre uzaktayken avucunu kaldırdı ve bir fırtına gönderdi. Qin Yun'a kükrerken iç enerjisi fırtınaya karışmıştı.

“Çok hızlı, benden çok daha hızlı!” Qin Yun, Yan Qingyu'nun saldırdığını gördüğünde paniğe kapıldı. Bir anda dişlerini gıcırdattı ve sadece direnebildi. Bundan kaçmanın hiçbir yolu yoktu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin