Bölüm 196

166 25 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C196
Pubfuture'a göre reklamlar

Shui Yihui kıkırdayarak şöyle dedi: "Qin Yun, Xiao Yuelan, Ölümsüz Mezarlığı bulursanız ve gidemeyecek kadar zayıfsanız, ben de sizinle gelebilirim."

Ölümsüz Mezarlık! Bu, ana salondaki insanların anında heyecanlanmasına neden oldu!

Nangong ve Kuzey Sarayındaki insanlar gizlice kararlarından pişmanlık duyuyorlardı. Qin Yun'a karşı bu kadar soğuk davranmamaları gerektiğini hissettiler.

Qin Yun nedenini bilmiyordu ama Nangong ve Kuzey Sarayındaki insanların Shui Yi Hui'yi ne kadar kıskandığını görünce kalbinde bir tatmin duygusu hissetti. Xiao Yuelan'ı yanına çekti ve Xie Wufeng ve diğerlerine veda ettikten sonra büyük salonu terk etti.

Sarayda olup bitenlerin haberi hızla yayıldı. Saraydaki insanlar olup biteni duymuştu. Sarayın dışındaki ana caddedeki insanlar bile bu haber karşısında heyecanlanmıştı.

Şu anda Şeytan Kral, halkını sarayın her yerinde Ye Ailesi'nin kalıntılarını ele geçirmeye yönlendiriyordu.

Saraydaki insanlar Qin Yun'u gördüklerinde saygıyla eğildiler ve ona "Majesteleri, Veliaht Prens" diye hitap ettiler.

Tian Qin İmparatorluk Sarayı'ndaki gizli geçit en gizli olanıydı.

Qin Yun, Xiao Yuelan'ı imparatorun yatakhanesindeki bahçeye getirdi. Etrafında kimsenin olmadığını görünce büyük bir kuyuya girdi. Kuyunun duvarında bir mekanizma vardı. Bastıktan sonra bir kapı açılacaktı.

Xiao Yuelan da şaşırmamıştı çünkü bu tür gizli geçitler İmparatorluk Sarayında çok normal bir şeydi.

Gizli geçide girdikten sonra Qin Yun parlak inciyi çıkardı ve geçidi aydınlattı. "Yue Lan, Yue Mei için endişeleniyor musun?" diye sordu.

Xiao Yuelang başını salladı, "Xiao Yanglong küçük kız kardeşimi buraya göndermemiş olsa da ben hala endişeliyim."

Qin Yun gülümseyerek şöyle dedi: "O iyi. Onu kurtardım! Aksi takdirde Qin Zhengfeng ve Xiao Yanglong bugün bu kadar tamamen kaybetmezlerdi."

"Gerçekten mi?" Xiao Yuelan'ın yüzü nadir bir gülümsemeyi ortaya çıkardı; son derece güzel ve etkileyiciydi.

“Elbette doğru! O, İlahi Yazıt Sarayında!” Qin Yun bir gülümsemeyle konuştu ve ardından Xiao Yuelan'a Xiao Yue mei'yi nasıl kurtardığını ve Xiao Xuanqin'e ne olduğunu anlattı.

“Teyzem de neredeyse acı çekiyordu. Gerçekten bunu beklemiyordum! Xiao Yuelan usulca iç çekti: "Asil baba artık sadece bir kukla ve çoktan aklını kaybetmiş, tamamen Xiao Yanglong ve Kraliçe'nin kontrolü altında. Neyse ki o çirkin piçi öldürdün, yoksa bugünkü olaylar kesinlikle daha da büyük olurdu.”

Tian Xiao İmparatoriçesi, Xiao Yanglong'un destekçisiydi ancak Soulshake Tozu tarafından vurulduktan sonra durumu tersine çeviremedi ve Qin Yun tarafından öldürüldü.

Qin Yun parlak inciyi aldı ve duvara oturdu. Xiao Yuelan'ın zarif ve güzel yüzünü aydınlattı ve sordu: "Yuelan, gençken seni kurtardığımı mı söyledin? Bu doğru mu? Neden hatırlayamıyorum?”

Xiao Yuelan cevapladı, "Gençken, Tian Xiao İmparatorluğuna geldiğinde benimle oyunlar oynadın ve çok yaramazlık yaptın. Daha sonra bana yardım ettiniz, bana zorbalık yapan, çok ağır yaralanan insanlarla kavga ettiniz. Seni iyileştiren kişi ablan Büyük Öğretmen'di."

Ayrıca Qin Yun, Qi Meilian'la tanışmak için Qi İmparatorluğu'na gittikten sonraydı.

“Kimse bana bundan bahsetmedi!” Qin Yun dudaklarını kıvırdı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin