Bölüm 115: Vajra/King Kong(efsanevi yaratık) Dew

209 35 6
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

Pubfuture'a göre reklamlar

(TL NOTU: – bundan sonra vajra gövdesi/damarlar/meridyen veya king kong gövde/damarlar/meridyen veya elmas gövde/damarlar/meridyen görürseniz hepsi aynıdır. Çince kelimeyi birkaç çevrimiçi sözlüğe koydum ve onlar hepsi benzer çeviriler sağladı: vajra; efsanevi bir canavar/ king kong; efsanevi bir canavar/ elmas gibi veya elmas kadar güçlü/adamantit veya adamantit kadar güçlü. Yazarın "bu tür kadar güçlü vücut/damarlar/meridyen"i tercih ettiğine inanıyorum efsanevi bir canavar ya da bu tür bir mineral gibi bir hava var. O yüzden bunu gelecek için hatırlayın.)

En şok edici olan kötü canavarların cesetleri değil, birkaç büyük depolama ruhu eseriydi!

Bunların hepsi Qin Yun'a aitti. Bu ne anlama geliyordu? Qin Yun bir depolama ruhu eseri yaratmayı başardı mı?

Bunu düşündüklerinde birçok öğrenci Qin Yun'a saygıyla baktı. Bu bir Büyük Üstat Mistik Desen Ustasıydı!

Xie Wufeng, "Herkes de bunu gördü. Hepimizin depolama ruhu eserleri var, bu yüzden onları soyamayız! "Depolama ruhu eserlerinin kaybı nedeniyle bizimle kavga etmiş olabilirler, bu yüzden bize tuzak kurdular."

Yu Sen ve Teğmen Di şaşkına dönmüştü. Diğer iki takımın öğrencileri de suskun kaldı. Ne söyleyeceklerine dair hiçbir fikirleri yoktu.

Dean Bai başını salladı. “İlk yer senindir!” Yüz seksen beş vahşi canavar cesedi ve her biri bin kaynak puanı olmak üzere toplam yüz seksen beş bin kaynak puanı. ”

"Birinci olmak, ödül olarak 100.000 Xuan Puanı elde etmek. 285.000 Xuan Puanı değerindeki bu banknot, o küçük evdeki Yaşlı Xu ile herhangi bir zamanda değiştirilebilir."

Tek seferde neredeyse üç yüz bin kaynak puanı elde edebilmek için diğerlerinin hepsi onları kıskanıyordu çünkü hepsi çok önemsiz ve temelde işe yaramazdı.

"Dean, depolama ruhu eserlerimiz ne olacak?" Donuk bir ifadeye sahip bir öğretmen sordu.

Depolama ruhu eserleri çok pahalı değildi. Güçlü dövüş uygulayıcıları bile bunları karşılayabilirdi ama bunlar çok nadirdi ve satın alınması zordu.

"Siz ikisini arıyorsunuz." Dean Bai, Yu Sen ve Teğmen Di'ye baktı.

İki kaptan da dilsizdi ve dertlerini dile getiremiyorlardı. Çünkü şu anda kimse sözlerine inanmıyordu.

"Gelin, gidip neyle takas edileceğini görelim." Mu Rong Hai gülümseyerek söyledi ve ardından küçük eve doğru koştu.

Qin Yun ve arkadaşları gittikten sonra bir öğretmen fısıldadı: "Qin Yun'un savaşçı ruhu öldü. Onun gücüyle Yu Sen ve Teğmen Di'yi yenmesinin imkânı yok!" Görünüşe göre elinde hâlâ birkaç şey var. Depolama ruhu eserlerini kendisine yardım etmeleri için Xie Wufeng ve diğer ikisine vermemiş miydi? ”

"Qin Yun'un depolama ruhu eseri muhtemelen daha önce mi dövülmüştü? Bir zamanlar pek çok depo ruhu eserini rafine etmeye yetecek kadar bir eterik taş elde etmişti! Ne yazık ki savaşçı ruhu yok oldu. ”

Birçok insan gizlice pişmanlık duyuyordu. Eğer Qin Yun ile iyi bir ilişki kurabilirlerse oldukça iyi bir depolama eseri satın alabilirler.

… ….

Qin Yun ve arkadaşları ahşap bir eve girdiklerinde “Yaşlı Xu”yu gördüler. Bu, kanepede uzanmış, yavaşça kitap okuyan, beyaz cüppeli, zarif bir ihtiyardı.

"Bir şeyle takas etmek ister misin?" Hepsi kitapçıkta. Kendinize bir göz atın! ” Yaşlı Xu bir kitap çıkardı ve onu fırlattı.

Mu Rong Jun onu aldı ve hızla karıştırmaya başladı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin