Bölüm 79: Şeytan Sanatları

204 28 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C79

Qin Yun'un kalbi kargaşa içindeydi. Böyle bir yetiştirme tekniğini görmeyi hiç beklemiyordu.

Bu meselenin kesinlikle o kadar basit olmadığını hissetti!

Wei Xuankong gökyüzüne baktı ve şöyle dedi: "Şu anda dolunay yin'in zirvesinde. Benimle yaptığı eğitim tam olarak doğru. General Yuan, eğer bu mesele başarılı olursa babamın desteğini alacaksınız. Yan Dükü de sana gizlice yardım edecek, gücünüzün ve konumunuzun hızla artmasını sağlayacak."

"Peki!" General Yuan, yüzündeki neşeli ifadeyle aynı fikirde olmadan önce bir an düşündü.

Qin Yun şaşırmamıştı. General Yuan, konumu uğruna nankör şeyler bile yapmıştı. Kızına ihanet etmesi onun için garip değildi.

Tartışma bittikten sonra General Yuan, Yuan Yanying'i bulmak için hızla kampa döndü.

Wei Xuankun ve Yan Yun onun arkasında yürüdüler. Hiçlik Ruh Taşı'nın yanında olmadığını gören Qin Yun, onları uyarmak için herhangi bir harekette bulunmadı.

“Kardeş Kun, Yuan Yanying'i toplamayı bitirdikten sonra, gelişimin kesinlikle büyük ölçüde artacak. Beklenmedik bir şey olmazsa, Kalp Sutrasını geliştirebilecek ve daha sonra benimle ikili uygulama yapabileceksiniz." Yan Yun alay etti, "O sürtük Yuan Yanying, sen onu toplayıp iyileştirdikten sonra yaşlı ve çirkin bir kadın olacak."

Qin Yun bunu duyduğunda gizlice nefesini tuttu!

Bu hasat yöntemi gerçek bir şeytani sanattı!

O zamanlar Dük Yan, Qin Yun'u şeytani sanatlar geliştiren biri olarak iftira etmişti. Qin Yun'un affedilemez olduğunu söylemişti.

Ancak şu anda Yan Dükü'nün torunu ve damadı, korkunç bir şeytani sanat geliştiriyorlardı.

Qin Yun bu ikiyüzlü insan grubunun arkasını görebiliyordu. İçleri kötülükle doluyken, her biri doğruluktan söz ediyordu.

… ….

Gece geç saatlerde gökyüzü yıldızlarla doluydu ve gökyüzünde yuvarlak bir ay asılıydı.

Qin Yun gizlice kampa girip Wei Xuankun'un çadırına yaklaşırken kamptaki herkes dinleniyordu.

General Yuan zaten Yuan Yanying'e Yan Yun'un onu aradığını söylemişti ve ona Yan Yun ile Wei Xuankun'un çadırına tek başına gitmesini söylemişti...

Bu işi kolaylaştırmak için General Yuan, öğrencileri diğer çadırlardan çağırdı ve çevredeki ormanda devriye gezmelerini sağladı.

Yuan Yanying büyük bir çadıra girdikten sonra gülümseyerek sordu: "Rahibe Yan Yun, sorun nedir?"

İçeri girdiği anda Wei Xuankun'u çıplak göğüslü ve yüzünde şeytani bir sırıtışla gördü. Onun yanında güzel yüzü kötülük ve alayla dolu olan Yan Yun vardı.

Yuan Yanying'in kalbi tekledi. Bir şeylerin ters gittiğini fark etti ve Yan Yun koşarak onu yatağa çektiğinde ayrılmak üzereydi.

Wei Xuankun kendini yatağa Yuan Yanying'e atarken kötü niyetli bir şekilde gülümsedi!

"Küçük kaltak, bu gece benimsin!" Wei Xuankun şeytani bir şekilde sırıttı.

Qin Yun onun dışarıdan konuştuğunu duyunca kaşlarını çattı. Gökyüzündeki parlak aya baktı ve bir hayalet kılıcı çıkardı. Sapı sıkıca kavradı ve saldırma fırsatını bekledi.

“Ah… Bırak beni, ne yapıyorsun? Baba, baba kurtar beni..." Yuan Yan endişeyle bağırdı.

O sadece Savaşçı Bedeninin dördüncü seviyesindeydi. Yan Yun ise Savaşçı Bedeninin beşinci seviyesindeydi, Wei Xuankun ise altıncı seviyedeydi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin