Bölüm 114: En Güçlü Takım

180 30 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C114
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun kayıtsız bir şekilde açıkladı: "Bu siyah seviyeli bir dövüş sanatları patlayıcı tekniğidir. Mükemmellik Aşamasına geliştirildiğinde, kişinin enerjisi şimşeklere dönüşecek şekilde patlayacaktır. "Yuan Qi'm hâlâ bende ve Dövüş Becerilerini gerçekleştirmek için hala saf ve niteliksiz İç Qi'mi kullanabilirim."

Xie Wufeng, Qin Yun'un önüne yürüdü ve öğrencilere şöyle dedi: "Hepiniz kaybettiniz. Şimdi kaç!”

Teğmen Di daha da büyük bir kayıp yaşadı. Tek bir değişimde mağlup oldu ve tüm itibarını kaybetti.

Yu Sen de kendini çok daha iyi hissediyordu. Teğmen Di, Qin Yun'u yenerse gelecekte Teğmen Di onunla alay edecekti.

En güçlü iki kaptan yenilmişti, diğerlerinin ise cesareti kırılmıştı. Aralarında Qin Yun'u yenebilecek kimse yoktu. Aradaki fark son derece genişti.

Diğer takımlarda çok güçlü bir altıncı seviye dövüşçü topluluğu vardı. Eğer Qin Yun ile tanışırlarsa kazanabilirlerdi.

"Herkes birlikte saldırır, onları yakalar ve kötü canavarların cesetlerini teslim etmeye zorlar." Yu Sen aniden bağırdı.

“Evet kırk kişiyiz. Kesinlikle kazanacağız.” Teğmen Di ayrıca "Burayı terk etmelerine izin verirsek gelecekte diğer takımların alay konusu olacağız" diye bağırdı.

İki kaptanın konuşmasını duyan, genellikle dalkavukluktan korkan birkaç kişi de diğerlerini kışkırtmak için birbiri ardına bağırmaya başladı.

Ayrıca kaptanlarının emrine de karşılık verdiler ve ilk uçanlar oldular.

"Saldırı!"

"Şarj!"

Bir grup insan ileri atılırken cesaretlerini güçlendirmek için yüksek sesle bağırdılar.

Qin Yun onlardan korkmadı ve ilk önce ileri atıldı.

Yu Sen'in diğer öğrencileri kışkırttığını görünce gücünü toplamaya başladı. Uçup gittikten sonra balyoz yere düştü, Lei Jingtian'ı sarstı ve enerji dışarıya doğru dalgalandı.

Teğmen Di'yi koruyan birkaç öğrencinin tümü artan hava kuvveti nedeniyle uçup gitti.

“Sana gitmeni söyledim ama sen bu fırsatı gerektiği gibi değerlendiremedin. Artık pişman olmak için çok geç!” Qin Yun, Teğmen Di'ye birkaç kez ağır bir tokat attı ve ardından kollarından bir saklama kutusu kaptı.

Teğmen Di herkesin gözü önünde tokatlandı. Aşağılanmıştı ve çileden çıkmıştı ama misilleme yapamadı. Patlayıcı Qigong nedeniyle yaralanmıştı ve kısa bir süreliğine iyileşemedi.

Huo Zhong da koştu ve uzun çubuğunu bir süpürge gibi süpürdü. Bu öğrencilerin hepsi onun rastgele sopaları tarafından ağır bir şekilde süpürüldü.

Xie Wufeng ve Mu Rong Da Ren, iç enerjileriyle uzaktan saldırıyorlardı. Altıncı seviyedeki bir Savaşçı Bedeni öğrencisiyle baş etmek onlar için kolaydı.

Qin Yun diğer tarafta Yu Sen'e saldırdı.

Xie Wufeng ve Murong Datong bunu gördüklerinde, Qin Yun'u korumak için hemen o yöne doğru öğrencilere saldırdılar.

Qin Yun bir düzine adım attı ve Yu Sen'in önünde belirdi ve alaycı bir şekilde şöyle dedi: "Bizi soymak mı istiyorsun? Bunu yapabilecek güce sahip olmalısınız! “Endişelenme, senin zavallı hayatın benim öldürmem için yeterli değil!”

Bununla birlikte saklama çantasını Yu Sen'in kollarından kaptı ve ona birkaç kez acımasızca tokat attı.

Hala yaralanmamış ondan fazla öğrenci vardı ama hiçbiri ilerlemeye cesaret edemedi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin