DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C120
Pubfuture'a göre reklamlar"Koşmak!" Onları durduracağım! Xie Wufeng endişeyle bağırdı ve vücudunun etrafındaki kılıç qi'si öğrenci grubuna ve demir adamlara doğru hücum etti.
"HAYIR Patron!!! ..." Qin Yun bağırdı.
"Saçmalamayı kesin, hepiniz koşun! Geri dön ve Dean Bai'ye anlat!” Xie Wufeng sert bir şekilde bağırdı: "Benim için endişelenme, eğer hemen ayrılmazsan kimse gidemez!"
Mu Rong Jun, Mavi Ruh Yıldız Sarayındaki insanlara lanet ediyordu. İnsanları kurtarmak için buradaydılar ama şimdi saldırıya uğruyorlardı.
Xie Wufeng çok güçlüydü, aslında gelen içsel güç dalgalarını engelleyebilirdi!
"Hadi gidelim, Patron Xie'nin yedek planları var!" Huo Zhong bağırdı.
Qin Yun dişlerini sıktı. Yalnızca Xie Wufeng'in gücüne güvenebilirdi!
Eğer Xie Wufeng'e bir şey olursa bu piç grubunu kesinlikle serbest bırakmayacağına dair gizlice yüreğinde yemin etti.
Qin Yun ve arkadaşları hızla bölgeden çekildiler ve koşarken üç yola ayrıldılar.
Arkalarında onları kovalayan bir demir adam vardı.
Mümkün olan en kısa sürede Üç Gizemli Akademi'ye dönmeleri ve bu konuyu Dean Bai'ye bildirmeleri gerekiyordu!
… ….
Qin Yun, Bulut Ejderhası Sıradağlarında ormanın derinliklerine doğru koşarken yalnızdı. Arkasındaki demir adamlar onu yakından takip ediyorlardı...
"Lanet olası demir adam, seni yok etmemi izle!" Eğer onlardan kurtulabilirsek, en azından onları parçalara ayırabiliriz! ”
Daha önce birçok kez Iron Man'le dövüşmüştü ve gücünün farkındaydı. Bir Yazıt Ustası olarak o da bir yazıt geliştirmek istiyordu.
Ancak demir adam planları çok nadirdi. Onları kontrol eden güçler onları dışarı sızdırmazdı.
“Demir Adam'la son maçımda dövme çekici kullanmadım, bu yüzden onun savunmasını kıramadım. Eğer Dev Ruh Kralı çekicini kullanırsam onu yenebilirim!"
Qin Yun, Dev Ruh Kral Çekici'ni çıkardı. Koşarken aniden sıçradı ve havada takla attı. Metal adamın üzerine inerken çekicini havaya kaldırdı.
Birinin yüksek irtifadan saldırdığını gören demir adam hemen kolunu havaya uçurdu. Bir ok gibi aşağı inen Qin Yun'a ateş etti.
Qin Yun demir adamın koluna vurdu ve onu uçurdu. Six Xing Long Styles'ı uygularken King Kong'un içsel gücünü dolaşıma soktu. Balyoz demir adamın vücuduna çarptı!
“Bum, bum, bum, bum ~ ~ ~”
Gök gürültüsü, gök gürültüsü, gök gürültüsü, ışık, heyelan, kayan yıldız!
Sadece beş hamle yapmıştı ama demir adamın vücudunda çoktan pek çok göçük yaratmıştı!
Demir adamın kafası da düzleşti. Şok dalgası nedeniyle yirmi ila otuz metrelik çevredeki ağaçlar paramparça oldu ve yerdeki toprak rüzgar tarafından uçup gitti!
"Altıncı duruşu dene, Cennetin Çöküşü!" Qin Yun çekici iki eliyle tuttu ve az önce ayağa kalkan demir adama vurdu. Kükreme sanki gökyüzü çökmüş ve yer çatlamış gibi geliyordu!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...