DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C191
Pubfuture'a göre reklamlarHerkes az önce Qi Yu'nun sözlerini duymuştu. Bunu yapmak saygıya layık olmasa da buradaki insanların çoğu bunu pek düşünmüyordu. Bunun nedeni, Qi Meilan'ın annesinin sadece bir hizmetçi olmasıydı ve yaşasa bile, bırakın ölmeyi, hâlâ alt düzey bir hizmetçi olarak kalacaktı!
Xie Wufeng'in gözleri soğuk bir ışıkla parladı, kılıç aurası yavaşça dışarı sızdı, açıkça çok kızgındı. Qi Meilian'ı daha önce görmüştü ve onun son derece saf ve masum bir genç bayan olduğunu biliyordu. Ancak onun saf ve masum kalbi, Qi Yu'nun uğursuz yöntemleri tarafından harap edilmişti!
Zhuo Chuan bir şeylerin ters gittiğini gördü ve aceleyle bağırdı: "Maç başlasın!"
Eğer başlamasaydı Qin Yun tamamen çileden çıkacaktı. Hatta aklını kaybedip çılgına dönebilir. Bu nedenle dövüş sanatları yarışması öncesinde sinirlenme riski büyüktü.
"Qin Yun, seni üç vuruşla diz çöktüreceğim!" Qi Yu kibirli bir şekilde güldü. elinde iki altın koz vardı ve vahşi bir çita gibi uçup gidiyordu. iki kozu salladı ve onları zorla yere attı.
Birçok kişi ayağa kalktı ve dışarı fırlamak üzere olan Qi Yu'ya baktı.
Qin Yun şu anda hareketsiz kalmıştı. Sanki sonsuz bir öfkeye kapılmış gibi gözünü bile kırpmadı!
Qi Yu aceleyle geldikten sonra iki kozu kaldırdı ve onları yere sermek üzereyken aniden son derece güçlü bir ruhsal güç dalgalanması ortaya çıktı!
"Ahhhhhh!"
Qi Yu sefil bir çığlık attı. Elindeki altın kozlar şiddetle titredi ve ardından bir "hua la" sesiyle iki göz kamaştırıcı altın ışık patladı!
Herkes alarmda bağırdı!
Qi Yu'nun dövüş ruhu aniden patladı!
Qi Yu'nun başlangıçtaki hızlı ve şiddetli saldırısı anında ortadan kayboldu ve dövüş ruhu patlayarak kafasından kan akmasına neden oldu!
“Bu yumruk küçük Mei Lian için!”
Qin Yun yumruğunu sıkarken derin bir ses tonuyla homurdandı. Qi Yu'nun ağzına ağır bir şekilde saldırırken, ondan altın bir kemik aurası yayıldı!
“AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Şarap içen İmparator Qi sandalyesinden kalktı ve bayraklarla çevrili eğitim sahasının kenarına doğru koştu!
"Bu yumruk küçük Mei'nin annesi için!" Qin Yun hırladı ve Qi Yu'nun burnuna yumruk atarak onun çökmesine neden oldu.
"Ahhhhhh!" Qi Yu, kötü bir ruhun feryadı gibi sefilce çığlık attı.
"Geriye kalan, küçük Meilian'ın bunca yıl Tianqi İmparatorluğu'nda yaşadığı aşağılanma yüzünden seni dövdüm!" Qin Yun öfkeyle bağırdı.
Altın kemik enerjisiyle dolu olan yumrukları çılgınca Qi Yu'nun vücuduna çarptı. Yumruklarındaki rüzgar öfkeli bir canavarın kükremesi gibi kükredi!
Qin Yun'un yumrukları çılgınca gürlerken sonsuz öfkesini açığa çıkarıyor gibiydi. Birbiri ardına patlayıcı bombalar ürettiler!
"Neler oluyor!? Qin Yun, hangi şeytani sanatları kullandın? Bayrak dizisini hızla ayırın!” İmparator Tianqi, Zhuo Chuan'a kükredi. O da bu korkunç bayrak dizisini kırmayı başaramadı.
“Dövüş sanatları yarışması henüz bitmedi. Bayrak dizisini kaldıramıyorum. Onlar dövüşmeyi bitirinceye kadar beklememiz gerekecek!” Zhuo Chuan kayıtsızca söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...