DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C142
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun, Altın Ateş Aslanının uyandığını görünce çok sevindi. Hemen sordu, "Yüce Aslan, o zaman benim kanım sol koluma akabilir mi?"
Altın Ateş Aslanının büyük gözleri kırpıldı ve şöyle dedi: "Elbette yapabilirsiniz, kanınız sol kolunuza girdiğinde, yukarıdaki Cennetsel Aslan totemi tarafından Cennetsel Aslan'ın kanına dönüştürülecek! Sonuç olarak, bu kol size çok fazla güç verebilir. Cennetsel Aslan Totem Taşının gücünü kendiniz anlamanız gerekiyor.
Qin Yun, Gümüş Aslan Kuklasını geliştirirken Göksel Aslan Toteminin son derece korkunç mistik desenlerden oluşan bir dizi olduğunu fark etti!
Altın Ateş Aslanı devam etti: "Ben Antik Cennetsel Aslan Kabilesinin soyundanım. Belirli bir seviyede Cennetsel Aslan soyuna sahibim, bu yüzden Cennetsel Aslan Totemini etkinleştirmenize yardımcı olabilirim… “Totem, klanın anılarının mirasıdır. Kıyaslanamayacak kadar derin ve engindirler, yollarına çıkan her şeyi kapsarlar. Bütün hayatın boyunca onları incelemen için bunlar yeterli.”
Xiao Yue Mei haykırdı: “Çok güçlü…. Kardeşim, bunu nasıl anladın? ”
“On gündür Cennetsel Aslan Gölü'nde ıslanıyordum ve sonra totem kolumdaydı. Neden göründüğünden emin değilim.” Qin Yun da son derece meraklıydı. Dev altın aslana baktı ve “Yüce Aslan, biliyor musun?” diye sordu.
Altın Ateş Aslanı, “Aslan kanına bulanmış olabilirsiniz…” dedi. “Bizim Cennetsel Aslan Soyu, böyle bir mirası her zaman beslemiştir. Cennetsel Aslan Toteminin vücudunuzda görünmesi, Cennetsel Aslan Soyunun onayını kazandığınız anlamına gelir."
Qin Yun gizlice sol kolunu yokladı. Gerçekten de içinde gizlenmiş güçlü bir kadim gücü hissedebiliyordu.
Xiao Yue Mei son derece yaramazdı, Altın Ateş Devasa Aslanının bedenine tırmandı ve güldü: "Aslan, senin de bir Savaşçı Ruhun var, değil mi? Hangi Dövüş Ruhuydu bu? Bana söyler misin? ”
“Altın Güneş Savaşçı Ruhu!” Altınateş Aslanı dedi.
Qin Yun ve Xiao Yue Mei hemen paniğe kapıldılar. Yang Dövüş Ruhu göklerin bahşettiği bir dövüş ruhuydu!
Xiao Yue Mei inanamamıştı ve sordu: "Bu doğru mu? Dövüş ruhun o kadar güçlü ki, hayaletlerin bile belası ama aslında Ruh Kralı tarafından o kadar kötü dövüldün ki! ”
Altın Ateş Aslanı biraz sinirlendi ve şunları söyledi: "Atılımımın kritik noktasındaydım ve Hayalet Kral tarafından rahatsız edildim, bu da yaralanmama neden oldu. Bu yüzden benden faydalandı." Sonra bedenimi kontrol etti ve bedenimdeki gücü yıpratmak için Bulut Ejderha Nehrinin derinliklerine girdi! ”
Xiao Yue Mei aslanın sırtından atladı, aynasını çıkardı ve Altın Ateş Aslanının kabarık karnının üzerine yerleştirdi: "Yüce Aslan, tüm vücudunu gevşet, dövüş ruhumun gücünün vücuduna girmesine, dövüşçü ruhunu hissetmesine izin ver..." Endişelenmeyin, sorun olmayacak, sadece bunu küçük bir iyilik olarak düşünün!”
"Zararı olmadığı sürece sorun yok. Beni kurtaran sensin. Sadece küçük bir iyilik.” Altın Ateş Aslanı güldü.
Qin Yun gizlice şaşırmıştı. Xiao Yue Mei'nin, Altın Güneş Savaşçı Ruhunu aynasına damgalamak için mistik Ayna Savaşçı Ruhunu kullanmak istediğini biliyordu.
Tabii ki Xiao Yue Mei'nin elindeki ayna aniden altın rengi bir ışıkla parladı ve bir süre sonra ortadan kayboldu.
“Haha…” Eğer başarılı olursam, göklerin bahşettiği bir savaşçı ruhuna sahip olacağım. ” Xiao Yue Mei mutlu bir şekilde güldü: “Ruhsal güç gelişimim az çok tamamlandığında, Altın Güneş Savaşçı Ruhuna geçeceğim!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...