DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C61Eğer ilk on arasında bir yarışma olsaydı, bu en büyük dövüş sahnesinde, yani Gizli Ejderha Dövüş Alanının ortasında yapılırdı.
Qin Yun, Qi Meilan'ın zarif ve sevimli yüzüne bakarken Aşama 1'in altında durdu. Çocukluğuna dair neredeyse unutmuş olduğu pek çok anıyı düşündü... Ancak birisi belini dürttüğünde aklı başına geldi.
"Ah... "Bu..." Maskeli bir adam gördü ama yine de onun Yang Shiyue olduğunu anladı.
"Ne bakıyorsun?!" Yang Shiyue usulca güldü. Kendini iyi gizleyen beyaz bir maske, beyaz elbiseler ve bambu şapka takıyordu.
Qin Yun sadece gülümsedi ve tek kelime etmedi. Etrafında insanlar olduğundan konuşmak onun için sakıncalıydı.
Hakemin "Başlayın!" diye bağırmasının ardından Qi Krallığının iki prensesi arasındaki savaş resmen başladı.
Qi Xue'nin ilk hamlesi son derece acımasızdı. Eğer yüzünü kaşımasaydı, kesinlikle kendi gölgesini tekmelerdi. Böylesine vahşi bir hareket birçok kişinin kaşlarını çatmasına neden oldu.
Qin Yun bunu gördüğünde paniğe kapıldı. Rakibine duyduğu nefretin sadece bu kadar olduğunu hissetti. Üstelik ikisi de Prenses Tianqi'ydi!
Bunun İmparatorluk Klanında çok normal bir şey olduğunu yalnızca o derinlemesine anlayabildi. Eğer Dokuz Yang Ruhu durumunu değiştirmeseydi çoktan korkunç bir şekilde ölmüş olabilirdi.
Qi Meili, Qi Xue'nin saldırılarından sürekli olarak kaçınırken alt dudağını ısırdı. Sevimli yüzü kederle doluydu. Qi Xue onun ablasıydı ama aslında ona saldırmak için çok vahşi bir dövüş becerisi kullanmıştı.
"Qi Meilan'ın dövüş becerileri her fırsatta bastırılıyor. Qi Xue'nin öğrendiği tüm dövüş becerileri onu dizginlemek içindir." Yang Shiyue de öfkelendi ve alçak sesle homurdandı.
Aniden birisi bağırdı: "Qi Meilan'ın annesi bir saray hizmetçisidir ve Prenses Qi Xue'nin annesi imparatorluğun ana cariyesidir. O sürtük Qi Meilian, Prenses Qi Xue'den çok daha aşağı seviyede."
"Yani Qi Meilan pis kokulu bir hizmetçinin kızı. Annenin doğal olarak hiçbir gücü yok. Dövüş becerilerinin bu kadar beceriksiz olmasına şaşmamalı."
"Qi Xue kazanacak gibi görünüyor!"
Konuşanların hepsi ünlü mezheplerin müritleriydi. Qin Yun'un bunu Qi Xue'yi mutlu etmek adına yaptıklarını anlayabilmek için sormasına gerek yoktu.
Prenses olsa bile annesi saray hizmetçisi olsaydı saraydaki statüsü çok düşük olurdu.
Ayrıca Qi Meilien'in annesi çoktan ölmüştü. Böyle bir ortamda büyümesi zaten son derece nadirdi!
Pek çok insanın annesi hakkında konuştuğunu duyan Qi Meilian berbat bir ruh halindeydi. Dahası, Qi Xue'nin böylesine şiddetli bir saldırısıyla karşı karşıya kaldığında yalnızca şunu kabul edebilirdi: "Ben..."
Ancak tam bunu söylediği anda, Qi Xue'nin avuçları dışarı fırladı ve iki acımasız ve soğuk kılıç gibi iki buz ve kar iç kuvveti akışını serbest bırakarak Qi Meili'nin vücuduna saplandı.
Qi Meilan zaten yenilgiyi kabul etmişti, bu yüzden herhangi bir savunma şekli yoktu. Qi Xue'nin onu gerçekten öldürmek isteyecek kadar gaddar olmasını beklemiyordu.
Şiddetli buz ve karın arasından uçarak gönderilen bu masum genç kızı gören herkes sadece içten içe iç çekebildi. İmparatorluk Klanının savaşına kimse müdahale etmeye cesaret edemedi, aksi takdirde yalnızca güçlü soyluları rahatsız ederlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...