Bölüm 193: Qin Yun Annesinin Cesedi

166 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C193
Pubfuture'a göre reklamlar

Herkes Qin Zheng Feng'in elindeki Yıldırım Parlaması kılıcına bakıyordu!

Qin Yun kılıcını sapladığı anda aniden ağzını açtı ve sağır edici bir kükreme çıkardı!

“Kükreme ~ ~ ~”

Kükremeden gelen ses dalgaları, Qin Zheng'in kılıcında toplanan şiddetli yıldırım kılıcı qi'sini dağıtırken okyanus dalgalarının dalgaları gibiydi.

Qin Zheng Feng de kükreme nedeniyle on metreden fazla geriye zorlandı. Kulakları acıdan uğulduyordu ve dışarıdaki hiçbir şeyi duyamıyordu. Sanki sağır olmuş ve açıklanamaz bir korku hissetmesine neden olmuştu!

En korkutucu şey, vücudunun içinde yankılanan bir ses dalgasının onun iç gücünü yoğunlaştırmasını engellemesiydi!

Qin Yun'un kullandığı şey, Cennetsel Aslan toteminden anladığı dövüş sanatıydı - Cennetsel Aslan'ın Cennetin Kükremesi!

Herkes kadim canavarın kızgın kükremesi karşısında hayrete düştüğünde, Qin Yun'un sol kolunun alevler fışkırdığını gördüler. Üstündeki kollar yanarak kül oldu ve sağlam kolu ortaya çıktı.

Sol kolunda zalim bir Cennetsel Aslan totemi dövmesi vardı. Uzaktan bile tehditkar bir aura hissedebiliyorlardı.

Bir aslan pençesinin yarı saydam görüntüsü belirirken Qin Yun'un sol kolu sarsıldı. Son derece keskin görünüyordu. Bu, Cennetsel Aslan Totemi'nden öğrendiği ikinci dövüş sanatıydı — Ejderha Pençesiyle Savaşan Cennetsel Aslan!

Xiao Yanglong, Qin Yun'un bu hareketi açıkladığını gördüğünde Yue Kai'yi düşünmeden edemedi. O zamanlar Qin Yun, Üç Xuan Akademisinin değerlendirmesinde Yue Kai'yi yaralamak için bu hareketi kullanmıştı.

Bu çok korkunç bir dövüş sanatıydı!

Yang Shiyue onu tekrar gördü ve bu kadar yakın mesafeden şok yüzünü ortaya çıkarmaktan kendini alamadı!

Bu, Qin Zhengfeng'in onu ilk görüşüydü ve şaşkına dönmüştü!

Qin Yun ileri doğru bir adım attı ve altı stilde Rüzgar Öldüren Yumruğu uygularken Cennetsel Aslan Savaşan Ejderha Pençesini salladı.

Keskin ve korkunç pençeler havayı keserek kişinin kalbinin korkuyla çarpmasına neden olacak bir ses yaydı. Bu korkunç pençeler sanki her şeyi parçalayabilecekmiş gibi görünüyordu.

Swish!

Pençe yere indi ve arkasında birkaç derin çizik bıraktı. Qin Zhengfeng bundan kaçınmasına rağmen saçları kesildi ve her yere dağıldı.

En korkunç şey, yüksek dereceli ruh silahıyla çarpışırken pençelerin keskin bıçaklar gibi olması ve keskin bir şıngırdama sesi çıkarmasıydı!

Altı stildeki Rüzgar Öldürme Sanatı art arda uygulandı: Berserk, Swift ve Vicious!

Qin Zheng Feng de bundan kaçmayı başardı ama vücudu zaten yaralarla kaplıydı!

Bu korkunç dövüş sanatı herkesi şok etmişti. Vahşi bir aslanın acımasızca saldırması, kadim bir canavarın aurasıyla patlaması ve sınırsız güce sahip olması gibiydi!

Qin Zhengfeng, Qin Yun'un nefes nefese olduğunu gördüğünde, bu hareketi gerçekleştirmenin büyük çaba gerektireceğini biliyordu. Soğuk bir şekilde gülümsedi ve hızla yanıma geldi. Ancak güçlü bir zihin enerjisi dalgasının kendisini aniden sarmasını beklemiyordu!

Bu, Ruhu Yoğunlaştıran Öldürmeydi!

Qin Yun, Qin Zhengfeng'in bilincinin sersemlemiş bir duruma düştüğünü gördü ve başardığını biliyordu. Üzerine sıçradı ve avucunu Qin Zhengfeng'in karnına acımasızca vurdu. Aynı zamanda Ruh Arındırma Tekniğini kanalize etmeye başladı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin