Bölüm 153: Canavar çılgına dönüyor

168 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C153
Pubfuture'a göre reklamlar

Eğer sadece bir Dev Fırtına Ayısı olsaydı, o zaman başa çıkmak zor olmazdı. Sonuçta vadi o kadar büyüktü ki dev bir ayıdan saklanmak kolaydı.

Fırtına Ayısı 8. seviye bir canavardı ve gücü, Dövüş Bedeni aleminin sekizinci seviyesindeki bir dövüş sanatçısına eşdeğerdi.

Qin Yun, “Kardeş Xie, bunun bizi pek etkilememesi lazım, değil mi? Daha az insanımız var, bu yüzden yayılmamız daha kolay olacak. Diğer takımlarda daha fazla insan var, kayıplarla karşılaşmaları daha kolay olacak.”

Ayılara on kez vurup bir saat sürdükleri ve o saat içinde ölmedikleri sürece sınavı geçebileceklerdi. Kolay olduğunu söylemek pek uygun değildi ama çok da zor değildi.

Xie Wufeng hâlâ plan üzerinde düşünüyordu ve ardından şöyle dedi: "Zamanı geldiğinde iki gruba ayrılacağız. Murong ve ben, Qin Yun ve yaşlı Huo, birer ayıyla ilgileneceğiz."

Mu Rong Jun gülümseyerek şunları söyledi: "Daha az insanımız olsa bile bir avantajımız var. Bu kadar çok ayı varken, iki dev ayı rastgele koşup içlerinden bir veya ikisini öldürebilir.”

Qin Yun ve arkadaşları Xie Wufeng'in taktiklerine katılarak başlarını salladılar.

Dinlenmenin ardından küçük bir ekip sahneye çıktı.

Sahneye çıkmayan takımların hepsi Dean Bai ile birlikte büyük bir mağaranın girişinde kalıyorlardı. Burada savaşı izlemek de oldukça güvenliydi.

Grupta on beş kişi vardı ve hepsi çeşitli silahlar getirmişti. Örneğin kırbaçlar ve uzun sopalar. Hedeflerine kasıtlı olarak ulaşmak için dev ayıya çok yaklaşmalarına gerek yoktu.

Huo Zhong gülümsedi, "Benim de bir sopam var. O zaman savaşmak çok daha kolay olacak."

İki Fırtına Ayısının vücutlarına yapışmış büyük ruh tılsımları vardı. Murong Daren onları görünce "Bu nedir?" diye sordu.

Qin Yun, "Bu bir Canavar Ustası Glif Dizini. Bir canavarın sırtını kaplar ve onu daha uysal hale getirebilir. Böyle bir Glif Dizisini geliştirmek, güçlü miktarda zihinsel enerji gerektirir. Şu anki ben bile onu iyileştiremiyor.”

"Kardeş Yun, zihinsel gücün şu anda çok güçlü ama aslında onu iyileştiremiyorsun. Görünüşe göre bu tür dizi gliflerini geliştiren kişi çok güçlü!” Huo Zhong şaşırmıştı.

İki dev ayının üzerindeki dizilim glifleri kaldırıldıktan sonra, anında aşırı derecede şiddetli hale geldiler. Ayıların sırtındaki büyükler de havaya uçmaya başladı.

O anda ikinci tur sınav başlamıştı.

Devasa fırtına ayısı çok şiddetliydi ve ağır bir öldürme niyeti vardı. O uysal iblis canavarlara benzemiyordu. Yavaş yavaş yaralanırsa er ya da geç vahşi bir canavara dönüşecekti.

Kükreme!

Bir Fırtına ayısı kükredi, ağzını açtı ve bir şimşek ışını tükürdü. Güçlü bir kuvvetle ışın öğrencilerin içinden geçti.

Uçamıyorlardı ve duvarlara tırmanamıyorlardı. Üzerlerine doğru fışkıran yıldırım ve ateşten kaçmaları son derece zordu.

Daha en başından beri, bu öğrenci grubu zaten son derece tehlikeli bir çıkmazın içine düşmüştü.

“Bu vadi bir canavar savaşı arenasıdır!” Mağaranın içinde bir öğrenci iç çekti.

“Bırakın iki Fırtına ayısını, onlardan biri olsa bile başa çıkmak kolay olmazdı. Neyse ki oraya ilk çıkan biz değildik, yoksa hazırlıksız yakalanırdık.”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin