Bölüm 177: Köşke Sızma

155 26 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C177
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun ve arkadaşları gizli bir odada iyi haberleri bekliyorlardı. Duan Qian'ın hoş olmayan bir ifadeyle içeri girdiğini gördüklerinde Ruh Sarsıntı Tozu meselesinin kötüye gittiğini biliyorlardı.

Qin Yun sordu, "Büyükbaba Duan, onu satın alamaman çok pahalı olduğu için mi oldu?"

Duan Qian başını salladı ve iç geçirdi: "Ruh Sarsıntı Tozunu satmak isteyen kişi aniden durdu. Belki birisinin öğreneceğinden endişeleniyordu. Sonuçta Soulshake Tozu yasaklı bir ilaç, bu yüzden artık onunla baş etmek zor!"

Murong Daren, "Soulshake Tozu'nu satan kişiyi bulabilir misin? Onunla özel olarak konuşacağız!"

"Onu bulamıyorum. Bu tarz bir satıcı kimliğini çok iyi gizleyebilir." Duan Qian diğer karşı önlemleri düşünürken kaşlarını çatarak oturdu.

Soulshake Tozu olmadan Xiao Yu Kulesi'ndeki Dövüş Dao Bölgesi gelişimcisiyle baş etmek zor olurdu!

Aniden birisi gizli odanın kapısını çaldı. Duan Qian onu açtı ve onun Meng Fei Ling olduğunu gördü.

Meng Fei Ling içeri girip kapıyı kapattıktan sonra derin bir sesle sordu: "Genel Müdür Duan, Soulshake Tozunu aldın mı?"

Duan Qian başını salladı, "Hayır, sorun ne?"

Meng Fei Ling, "Neyse ki onu satın almadın, aksi takdirde çok fazla sorun olurdu! Bu bir tuzak, birisi Ruh Sarsıntı Tozu'nu İlahi Yazıt Sarayı'nın karaborsasında satmak ve sonra bunu İlahi Yazıt Sarayı ile anlaşmak için kullanmak istiyor."

Xie Wufeng ve diğerleri bunu duyduklarında son derece şok oldular.

Qin Yun sordu, "Rahibe Fei Ling, nasıl bildin?"

"Soulshake Tozu'nun yaratıcısı Meng Ailemizle akrabadır. Babam ve büyükbabam şu anda İmparatorluk Şehri'nde, bu yüzden tesadüfen onların bu konu hakkında konuştuklarını duydum!" Meng Fei Ling, "Bu komployu yeni öğrenmiş gibiler!" dedi.

Duan Qian kaşlarını çattı, "Soulshake Tozu'nu satması gereken kişi onu satmadı, açık artırmadan çekildi. Neden?"

"Gerçekten böyle mi? Bütün bunların arkasında çok karmaşık bir neden var gibi görünüyor!" Meng Fei Ling şaşırmıştı.

"Gidip kontrol edeceğim. Birisi aslında İlahi Yazıt Sarayımızı kurmaya çalışıyor. Bu büyük olasılıkla Mavi Ruh Sarayı'nın üç saraydan gelen çürük fikridir." Duan Qian odadan çıkmadan önce alçak sesle küfretti.

Duan Qian gittikten sonra Meng Fei Ling alçak bir sesle şöyle dedi: "Ruh Sarsıntı Tozu'nun kimde olduğunu biliyorum. Korkarım ki Müfettiş Duan bu riski almamıza izin vermeyecek, o yüzden bunu onun önünde söyleyemem."

Qin Yun endişeyle sordu: "Kimde var? Onu almalıyız! "

Meng Fei Ling, "Büyükbabam bana Soulshake Tozu'nun genç bir kadının elinde olduğunu söyledi. Dokuzuncu seviye Savaşçı Bedeni aleminde bir gelişim üssü ile Tian Xiao Kulesi'nde çok yüksek bir konuma sahip. Yalnızca Xiao Xuan Qin bu koşulu yerine getirebilir."

"İddiaya göre Xiao Xuan Qin, Soulshake Tozu'nu rafine etmek için gereken tüm malzemeleri topladı ve o kişiden onu kendisi için rafine etmesini istedi!"

Xiao Xuan Qin, Xiao Yue Mei'nin teyzesiydi!

Soulshake Tozu neden onun elindeydi?

Qin Yun aniden Xiao Xuanqin ve diğer birkaç kişinin yasak bölgede olduğunu hatırladı. Ruh arıtma tekniği hakkında soru sormak için Qiao Ruiwen'in üzerinde Soulshake Tozu kullanmayı planlıyor olabilirler!

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin