DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C35İki gün geçmişti. Salonda bulunan Yang Shiyue, Qin Yun'un mutlu bir şekilde çıktığını gördü. Çayını uzatırken hafifçe gülümsedi.
"Bir bakayım!" Yang Shiyue hayalet bıçağı aldı ve şaşkınlıkla şöyle dedi: "Hayal ettiğimden çok daha iyi, üzerindeki kaynak enerji toplama modelleri çok iyi ve içsel gücü tamamen emebilir!"
İçindeki gücü hayalet bıçağa saldı ve keskin bir güç patlaması bıçaktan dışarı aktı. Daha sonra bıçağını savurdu ve daha önce kullanılan hayalet başlı bıçağa saldırdı. Sadece hafif bir kesmeyle bıçak kesildi ve bıçağı sanki çamurdan yapılmış gibi kesti!
Tabii ki, böyle bir etkiye sahip olmasının ana nedeni, içindeki Qi'nin yeterince güçlü olmasıydı.
Qin Yun bu gücü gizlice kıskandı. Bıçağı oyduğunda, bıçağın ne kadar sert olduğunu biliyordu.
"İç Qi'nin serbest bırakılması çok pürüzsüz!" Yang Shiyue övgüde bulundu: “Daha önce gördüğüm yarı ruhlu silahtan çok daha iyi! Bu bıçağı kendiniz için kullanabilirsiniz! “Gel, şimdi Rüzgar Kesici Büyüsünü açıklamaya başlayacağım. Oturup dikkatle dinleyeceğim.”
Qin Yun oturdu ve güzel öğretmenin dersini dinlerken konsantre oldu.
Wind Slasher Büyüsünün toplam altı formu vardı. Bunlar Rüzgar Katleden Yumruk, Dalga Kıran Yumruk, Dağ Yaran Yumruk, Yer Yaran Yumruk, Nehir Yaran Yumruk ve Yıldırım Yumruğu idi.
İç qi'yi kullanabildiği ve bu altı hareketi düzgün bir şekilde uygulayabildiği sürece, temel seviyeye ulaşabilirdi.
İç gücünü kullanabilseydi, Küçük Başarı aşamasına ulaşabilirdi.
Ustalığa gelince, içsel gücün kullanılmasını gerektirir.
"İçsel gücü yoğunlaştırabilmek için Dövüşçü Bedeninin altıncı seviyesine ulaşmam gerekiyor." Bu yüzden, onu öğrenmek için kişinin en azından Dövüş Bedeni aleminin altıncı seviyesinde olması gerekir. Denemeler başlamadan önce Qin Yun'un Wind Slasher Technique'de temel seviyeye kadar ustalaşmasına izin vermeyi planladı.
Sonraki birkaç gün boyunca, Qin Yun'a Rüzgar Slasher Sanatları uygulamasında rehberlik etti.
Öğrencisi olarak sadece Qin Yun vardı, bu yüzden ona öğretmeye odaklanabilirdi.
Qin Yun'un bu kadar hızlı gelişmesinin nedenlerinden biri de buydu.
Birkaç gün içinde Qin Yun, Wind Slasher'ın altı formunu uygulayabilecekti.
Yang Shiyue sarı ve beyaz belli bir elbise giymişti ve ciddi bir ifadesi vardı. Yüzü soğuk ve çekiciydi ve elinde ona kahramanca bir hava veren tahta bir kılıç tutuyordu.
Qin Yun ile ciddi bir şekilde tartışıyordu. Kılıcını savururken hava dalgaları yükseldi ve bahçenin dışındaki bambu yapraklarının sallanmasına neden oldu.
Qin Yun siyah giyinmişti. Genç ve yakışıklı yüzü sertti. Başı ter içindeydi ve adımları biraz dağınıktı. Elinde ağır bir kılıç vardı ve Yang Shiyue ile idman yapmakta zorlanıyordu.
Yang Shiyue bunun yeterli olduğunu gördü ve usulca bağırdı: "Tamam, bugün burada bitireceğiz! Rüzgârı Öldüren Yumruğun Altı Stilini zaten öğrendiniz! Böylesine yüksek dereceli bir Ruh Seviyesi Dövüş Becerisini öğrenmek için, normalde onu öğrenmeniz yarım yılınızı alırdı. Ancak, Giriş Seviyesine ulaşmanız yalnızca birkaç gününüzü aldı. ”
Bunu düşündüğünde yine çok şaşırmıştı. “Yarın sınava başlayacaksın. Dövüş becerilerini daha fazla aşinalık ile kullanabilmen için savaşları daha fazla tecrübe etmen gerekiyor.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...