Bölüm 197

163 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C197
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun kendi kolunu işaret etti ve gülümsedi. "Yue Kai ile dövüştüğümde, iç yuanlarımı zamanında bu kola aktardım. Bu yüzden yıkılmadı."

Xiao Yue Lan, Qin Yun'un aslan kolunu gördü ve endişeyle şunu söylemekten kendini alamadı: "Kolundaki Cennetsel Aslan totemi öldü, tamam mı? Yaşlı Luo'nun çok ciddi olması beni çok endişelendiriyor!"

"HAYIR! Cennetsel Aslan'ın kolunun ruhu olmadığı için sadece bir tanesini iyileştirebiliyorum. Ruh arıtma tekniğinde ustalaşmadım mı? Bu benim için sorun olmayacak." Qin Yun gülümseyerek söylediği gibi hiç endişeli değildi.

Qin Yun'un söylediklerini duyan Xiao Yuelan da kendini çok daha rahat hissetti.

"Gel, dışarı çıkalım. Kraliyet babasının dışarıdaki meselelerle çoktan ilgilenmesi gerekirdi!” Qin Yun, Xiao Yuelan'ı gizli geçit boyunca çekti ve başka bir çıkıştan çıktı.

Ana salondaki herkes çoktan sarayı terk etmişti.

Qin Yun ve Xiao Yuelan geldiğinde, sadece Şeytan Kral ve bir düzine kadar kişi Qin Long'un yanı sıra Shui Yi Hui ile birlikte oradaydı.

"Xiao Yun, sarayın tüm meselelerini İblis Lordu'na devretmeye karar verdim. O benim eski dostum!” Qin Long gri giyimli yaşlı bir adama baktı ve güldü.

Şeytan Kral Zhenren, Meng Fei Ling'in büyükbabasıydı. Qin Yun ve Meng Fei Ling'in çok iyi bir ilişkisi vardı. Qin Long uzun süredir gizlice İblis Lordu'na insanların burada toplanmasını ayarlaması konusunda bilgi vermişti, bu yüzden Ye Klanını ve diğerlerini anında yakalayabildi.

"En!" Qin Yun, Şeytan Kral Zhenren ve diğer birkaç büyüğün önünde eğilmeden önce başını salladı.

Meng Fei Ling tatlı bir şekilde gülümsedi ve şöyle dedi: "Küçük Kardeş Yun, tebrikler. Sonunda yeniden veliaht prens oldun ve hatta böyle iyi bir eşle evlenebilirsin."

Xiao Yue Lan ona gülümsedi ve şöyle dedi: "Abla Fei Ling, gelecekte ona göz kulak olmama yardım etmelisin. Yıldız Xuan Wu Akademisi'nin her yerinde sorun yaratmasına izin vermeyin."

"Kesinlikle!" Meng Fei Ling güldü.

“Yue Lan, hadi Doğu Sarayına dönelim!” doğunun mavi ruh sarayından yaşlı Shui, burada kalmasının sebebinin aynı zamanda Xiao Yue Lan ile birlikte Mavi Ruh Yıldız Sarayına dönmek olduğunu söyledi.

"En!" Xiao Yuelan saraydan ayrılmadan önce başını salladı ve Qin Yun ve Qin Long'a veda etti.

Qin Long, Qin Yun'un omzunu okşadı ve ciddi bir ses tonuyla şöyle dedi: "Bugün çok yorgunsun. Önce git ve dinlen. Bu işi bize bırakın! Tamamen iyileştiğinizde hemen Yıldız Xuan Wu Akademisine dönün. Bir an önce güçlenmelisiniz.”

Qin Yun, İblis Kral'a ve arkadaşlarına ağır bir ifadeyle baktı. Sanki çok büyük bir şey olacakmış gibiydi.

"Önce Yıldız Xuan Wu Akademisine geri döneceğim!" dedi Meng Feiling, yüzündeki gülümseme kayboldu. Bir şeyler bildiği belliydi.

Meng FeiLing gittikten sonra Qin Yun da saraydan ayrıldı.

Saray, Qin Yun'un büyüdüğü yer olmasına rağmen her zaman imparatoriçe tarafından işgal edilmişti. Nerede huzur içinde yatabileceğini bilmiyordu, bu yüzden İlahi Yazıtlı Saray'a gitti.

Qin Yun, İlahi Yazıt sarayındaki süite vardığında Duan Qian ve Xiao Yue mei'nin Tian Qin Sarayının ana salonunda neler olduğunu anlattığını gördü.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin