Bölüm 39: Şok Saldırısı

240 35 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C39

Cui Hui ve Ding Tianchun kimin geleceğini merak ediyorlardı! Ve uçan kişinin Qin Yun olduğunu gördüklerinde şaşkına döndüler!

“Qin Yun, gitmedin mi?” Ding Tian Chun şaşkınlıkla bağırdı.

Cui Hui, Qin Yun'un mahkum olduğuna inanıyordu, Ding Tianchun ise Qin Yun'un çoktan kaçtığına inanıyordu!

Qin Yun geldiği anda hayalet kafalı kılıcını elinde salladı ve Rüzgar Kesici duruşunu kullandı!

Hareketleri akıcı ve otoriterdi. Kılıç Qi, Cui Hui'nin üzerinden bir şimşek gibi geçip onu kılıç Qi katmanlarıyla sararken otoriterdi.

Vay! Vay! Vay!…

Keskin Qi akışı keskin bir bıçak gibiydi, Cui Hui'nin tüm vücudunu kanlı yaralara böldü, taze kan damladı. Görülmesi korkunç bir manzaraydı.

“Sen... Sen ölmedin! "Onlar hakkında ne?" Cui Hui çığlık attı.

“Ya ben ölürüm ya da onlar ölür. Başka ne olabilir?” Qin Yun, Cui Hui'nin yanına geldi ve saldırdı.

Cui Hui yedinci seviye bir dövüş topluluğuydu. Ağır yaralanmış olmasına rağmen yine de o ölümcül darbeden kaçmayı başardı.

Son derece paniğe kapılmıştı. Qin Yun, ünlü mezheplerden büyük bir grup öğrenciyi öldürmüştü ama yine de ona sakince saldırabildi!

Böyle bir ruh hali gerçekten dehşet vericiydi!

"Zehirli kadın, bugün gökler adına adaleti savunacağım!" Bunu söyledikten sonra Qin Yun Rüzgar Öldüren Yumruğu kullandı.

Kılıç enerjisi ortaya çıktığı anda rüzgar gibi uludu.

Bu kadar yakın bir mesafede Cui Hui'nin kaçmasının imkânı yoktu. Ancak korkmuyordu. Sonuçta o Dövüşçü Bedeni aleminin yedinci seviyesindeydi!

Kendini korumak için koruyucu bir kalkan oluşturmak için iç gücünü kullandı!

"Pat!" Qin Yun'un bıçağı bariyere çarptı ve muazzam direnç nedeniyle geri püskürtüldü.

“Hmph, sıska bir deve attan daha büyüktür, beni öldürmek mi istiyorsun? "Mümkün değil!" Cui Hui alay etti.

Qin Yun'un ifadesi soğudu ve kılıcı tutan el titremeye başladı!

Cui Hui, Qin Yun'un elinin titrediğini gördü. Qin Yun'un kolunun kesme sırasında Qi bariyeri tarafından yaralandığını düşünürken kalbinde küçümseme hissetti.

"Kırmak!" Titreşen iç element enerjisi dışarı çıkıp hayalet kafa kılıcına doğru yükselirken Qin Yun kükredi!

En vahşi Dağ Yarma Yumruğu'nu infaz etti!

Kılıç güçlü bir şok dalgasıyla ileri fırladı ve Cui Hui'nin kalkanını parçaladı. Kılıç, Cui Hui'yi tereyağına saplanan sıcak bir bıçak gibi kesmeye devam etti.

O anda Cui Hui, üzerine baskı yapan ağır bir titreşimi hissedebiliyordu, bu onu son derece şok etmişti.

Qin Yun'un bedeninde o korkunç titreşimli gücü serbest bırakan başka bir savaşçı ruhun olduğunu açıkça hissedebiliyordu!

Salınımlı Dövüş Ruhu, efsanevi dövüş ruhu!

Şeytan Başlı Kılıç acımasızca saldırdı ve Cui Hui'yi öldürdü!

Cui Hui'nin yüzü isteksizlikle doluydu ama kalbi kızgınlıkla doluydu.

Korkuyla dolu gözlerini genişletti ve nefes almayı bıraktı...

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin