Bölüm 116: Demir Adam

180 28 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C116
Pubfuture'a göre reklamlar

Acıya katlanırken, Qin Yun dokuz enerji telini vücuduna yönlendirdi ve onları kalbinde topladı.

Acı yavaş yavaş azalana kadar bütün bir gün dayandı.

Ancak artık acı kalmayınca metal varilden çıktı.

Şimdi bu dokuz çeşit acıdan korkuyordu ama birçok inancın dürtüsü altında bir sonraki tura devam etmek için cesaretini topladı.

“Dört kez daha var. Dişlerimi gıcırdatıp geçeceğim.” Qin Yun temiz suya dönüştü ve kalbi ısıtmaya devam etmeden önce içine bir şişe King Kong Dew döktü.

Sonraki birkaç gün odasında Vajra Kalbini sertleştirmek için Vajra Çiyini kullanmaya devam etti.

İlk iki gün domuz gibi böğürdüler ama sonraki üç gün içinde kükremeleri hırlamaya dönüştü.

Beş şişe Vajra Dew kullandıktan sonra Qin Yun, kalbinin elmas kadar sağlam olduğunu keşfetti. Vajra Dew'un kalbini yumuşatmayı başarıp başaramadığı bilinmiyordu.

Odadan çıktığında Xie Wufeng ve diğer ikisi hemen yanımıza geldi.

“Sonunda ortaya çıktın!” Xie Wufeng, Qin Yun'un kolunu okşadı ve gülümseyerek şöyle dedi:

Qin Yun kıkırdadı ve sordu, "Kardeş Xie, Vajra'nın kalbini yumuşatıp yumuşatmadığımı görmeme yardım edebilir misin?"

Xie Wufeng, Qin Yun'un kalp atışının yerini işaret etmek için iki parmağını kullandı. Dikkatli bir incelemenin ardından şaşkınlıkla şöyle dedi: “Bu imkansız. Normalde Elmas kalbi tamamlamak için on şişeye ihtiyaç vardır. Sadece beş şişeye ihtiyaç duyman çok tuhaf!”

Mu Rong Jun şaşırdı ve bağırdı, "Bu çok tuhaf değil mi!? Kardeş Yun, hangi şeytani tekniği kullandın? Bana beş şişe Diamond Dew bırakırsan bunu söylemeye gerek yok.

Huo Zhong başını salladı. Vajra Dew'un acısından bahsederken aynı zamanda korku dolu bir bakış da ortaya çıkardı.

Bilmedikleri şey Qin Yun'un dokuz farklı türde acıya katlandığıydı. Sadece beş kez olmasına rağmen diğerlerine göre on kezden çok daha acı vericiydi.

“Vajra Çiğ nereden geldi? Aslında öyle büyülü bir etkisi var ki! ” Qin Yun boş şişelere büyük bir merakla baktı. "Elmas Kalbi geliştirmek dışında başka etkiler var mı acaba?" dedi.

"Hala kullanmak istiyor musun?" Murong Danren, Qin Yun'a sanki bir canavara bakıyormuş gibi baktı.

Vajra Çiy'in getirdiği acıyı deneyimlemişti. Son derece acı verici olduğu söylenebilirdi ama Qin Yun bu yüzden herhangi bir korku hissetmedi.

"Hayır sadece soruyorum." Qin Yun kıkırdadı.

Xie Wufeng, "Vajra Çiy'inin doğal olarak oluştuğu söyleniyor ve üç Xuan Seviyesi Dövüş Akademisi'nin bunlardan pek çoğunu elde ettiği söyleniyor. Yalnızca bir dövüş sanatçısının Vajra Kalbini geliştirmesine yardım edebilirler."

Ne kadar emin olduğunu görünce denediğini anladı.

Qin Yun aniden iki depolama ruhu eserinin hâlâ elinde olduğunu hatırladı. “Bu iki hoca sana sıkıntı çıkarmaya mı geldi?” diye sordu.

Xie Wufeng güldü, "Buraya iki kez geldiler ve seni aradılar. Bu iki öğretmenin yetiştirdiği öğrenciler o kadar iyi değil, bu yüzden karakterlerinin zayıf olması nedeniyle gelecekte onlara karşı dikkatli olmamız gerekiyor. ”

Öğretmenler Dövüşçü Bedeni aleminin sadece yedinci veya sekizinci seviyesinde olmalarına rağmen yetenekleri az değildi. Depolama ruhu eserlerini elde edebildiler ancak büyük miktarda tasarruf harcamaları gerekiyordu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin