DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C86Akşam, dokuz güzel gün batımı ufukta yan yana durarak gökyüzünü kırmızıya boyadı. Sanki onlar da bu savaşı uzaktan izliyorlardı.
Birçok kişi Hua Ling Dövüş Sanatları Okulunun Dövüş Sanatları Plazasında toplanmıştı.
Qin Yun ve Jiang Lang ortadaki büyük dövüş sahnesine doğru yürüdüler.
Kum saati hâlâ kum sızdırıyordu, dolayısıyla mola henüz bitmemişti.
Ancak kalpleri mücadele ruhuyla doluydu ve hepsi savaşmak için can atıyordu.
Qin Yun, dövüşçü ruhunu uyandırmak için Hua Ling Wu Akademisine girdiğinde yan sınıfta bulunan Jiang Lang'ın ses ruhunu uyandırdığını ve herkesin dikkatini çektiğini açıkça hatırladı.
Jiang Lang aynı zamanda Hua Ling Wu Akademisi tarihindeki en güçlü dövüş ruhunu uyandıran kişi olarak da biliniyordu. Aynı zamanda birinci sınıf öğrencileri arasında bir numaralı dahi olarak görülüyordu.
Şimdi nihayet Jiang Lang ile ilk yüzleşmesini yaşayacaktı!
Jiang Lang güzel, mavi, dar bir takım elbise giyiyordu. Elleri arkasındaydı ve yüzünde gururlu bir ifade vardı. Ağzının kenarları küçümseyici bir alaycılıkla kıvrıldı.
Qin Yun'a yüksek sesle şöyle dedi: "Sadece bir ruh damarın var. Geleceğin olmayacak senin kaderin!" Geçtiğimiz birkaç günde, xiulian uyguluyor olmalısınız. Darboğazınızın nerede olduğunu ve Dövüş Bedeni aleminin altıncı seviyesine adım atmanın sizin için ne kadar küçük olduğunu derinlemesine anlamış olmalısınız. "
Jiang Lang, Qin Yun'un sessiz olduğunu görünce alay etmeye devam etti. "Eğer gerçek bir dahi olsaydın, sadece bir soya sahip olsan bile, yine de Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesine geçebilirdin!"
"On beş yaşında altıncı aşamaya adım atabilen pek çok insan var. Dövüş sanatların iyi olmasına ve tılsımlar üretebilmene rağmen fazla ileri gidemezsin."
Herkes sessizce başını salladı. Bu gerçekten ağır bir yaralanmaydı.
Qin Yun, büyük miktardaki yetiştirme kaynakları sayesinde Savaşçı Bedeninin beşinci seviyesine ilerlemeyi başardı. Bu dönemin ilerleyen aşamalarında, hiçbir gelişim kaynağı olmadığında, onun gelişimi Dövüşçü Bedeni aleminin beşinci seviyesinde durmuştu.
Bazı öğrenciler, eğer Qin Yun'unki gibi kaynaklara sahip olurlarsa, Dövüşçü Bedeni aleminin altıncı seviyesine girebileceklerine inanıyorlardı.
Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndan bir yaşlı yüksek sesle güldü ve şöyle dedi: "Haklısın. Qin Yun diğer alanlarda etkileyici olsa bile yalnızca ilk aşamalarda parlayabilecektir. Ama gelecekte... Gelecekte İlk Güneş Ruhani Nabzına sahip olacak hiç kimse yok. "
"Bunca yıldır yaşıyorum ama Tek Güneşin Ruhsal Nabzı ile Savaşçı Bedeni aleminin yedinci seviyesine kadar gelişim gösterebilen birini hiç duymadım. İki Güneşin Ruhani Nabzı bile bu aşamaya ulaşamadı."
Herkes, kişinin dövüş yöntemini ne kadar geç geliştirirse, uygulama seviyesini yükseltmesinin de o kadar zor olacağını biliyordu. Böylece daha sonraki aşamalarda daha fazla ruh damarına sahip olmanın faydaları ortaya çıkacaktı.
Qin Yun sadece kayıtsızca izledi. Duyguları dalgalanmıyordu ve son derece sakin görünüyordu.
Jiang Lang, Qin Yun'u başarılı bir şekilde kızdıramadı. Alaycı bir tavırla şöyle demeye devam etti: "O zamanlar Tianqin'in veliaht prenslik pozisyonunuzu iptal etmesi doğruydu. Çünkü sen veliaht prens ya da geleceğin imparatoru olmaya layık değilsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...