Bölüm 108: Dövüş Ruhu Olmayan İnsanlar

179 34 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C108
Pubfuture'a göre reklamlar

Üç Derin Akademi öğrencileri için bırakın depolama ruhu silahını, bir ruh silahına sahip olmak zaten fena değildi.

Qin Yun'un bir depolama ruhu eserine sahip olduğunu gördüklerinde açgözlü bakışlar sergilediler.

Qin Yun, dışarıda bu insanlarla karşılaşırsa büyük olasılıkla onu soymaya çalışacaklarından emindi.

“Siz geri dönün ve hazırlanın. O zaman başlayacağız!” Dean Bai, “Vadiyi terk ettiğinizde ana girişten geçemezsiniz. Dışarı kendi başına çıkmak zorundasın!”

Her tarafta devasa dağlar vardı. Binlerce metre uzunluğundaydılar ve çok diktiler. Onlara tırmanmak çok zaman alır.

“Patron Xie, geri dönüp bir sopa alacağım. Siz burada beni bekleyin!” Huo Zhong konuşmayı bitirdikten sonra öküz gibi taş eve doğru koştu.

Huo Zhong'un vücudu devasaydı ama çok hızlıydı. Hemen siyah, uzun bir asa çıkardı. Bu onun silahıydı.

"Patron Xie, Murong Ailesinin İkinci Kardeşi, silahlarınız nerede?" Qin Yun sordu.

“Benim silahım bu hayran!” Mu Rong Da Ren kendini yelpazeledi ve gülümsedi, "Yakışıklı!"

Xie Wufeng, “Silahlara ihtiyacım yok! Biz onların önüne geçmeliyiz. Onların yanında olamayız. ”

Eğer dışarıda bir kavga olsaydı Üç Gizemli Akademi müdahale etmez ve buna izin vermezdi.

Qin Yun ve şirketinde yalnızca dört kişi vardı. Dışarıda kalabalık bir ekiple karşılaşsalar mutlaka sıkıntı çekerler.

Xie Wufeng'i uçuruma kadar takip ettiler.

Xie Wufeng dağın zirvesine baktı ve sordu: "Kardeş Yun, uzun bir ipin var mı? Hepinizi taşıyacağım ve tek seferde uçacağım! ”

"Evet!"

Xie Wufeng gerçekten uçup yanında üç kişiyi mi getirebildi? Bu tür bir güç gerçekten korkutucuydu. Onun yalnızca Savaşçı Bedeni aleminin altıncı seviyesinde yetişim sahibi olması inanılmazdı.

Qin Yun, depolama alanından on metreden uzun bir ip çıkardı. Xie Wufeng bir ucunu tuttu ve şöyle dedi: "Tut onu. Hemen uçacağım!”

Grubun geri kalanı çoktan uçurumdan yukarı tırmanmaya başlamıştı ki aniden Xie Wufeng'in uzun bir ipe tutunarak havaya yükseldiğini gördüler.

Qin Yun, Huo Zhong ve Murong Datong ipleri yakaladı ve onları takip etti.

“Haha... Sizi yavaş piçler, ilk biz gideceğiz! Dikkatli olun, düşmeyin, siz piçler düşemezsiniz, haha! ” Mu Rong Jun ayağa kalktığında onunla alay etti ve diğer öğrencilerin sinirle dişlerini sıkmalarına neden oldu.

Qin Yun, Xie Wufeng'in nasıl uçtuğunu son derece merak ediyordu. Xie Wufeng'in içsel Qi özelliğini hissetmedi.

Uçmak için Alevli Bulut Adımlarına güveniyordu ama aurası çok açıktı. Havada çok sessizce uçup yanında üç kişiyi getiren Xie Wufeng'inkinden farklıydı.

“Patron Xie çok muhteşem!” Qin Yun yardım edemedi ama iç çekti.

"Bu doğru!" Mu Rong Jun gülümseyerek şunları söyledi: "Ben de güçlüyüm. Uçamamak dışında, ben bundan çok uzakta değilim... Kardeş Yun, sen aynı zamanda Xiao Lang ve diğerleri gibi piçleri gerçekten yenebilecek kadar güçlüsün. ”

“Bu geçmişteydi!” Qin Yun alaycı bir gülümsemeyle söyledi.

“Önemli değil, sadece Savaşçı Ruhumu kaybettim, hepsi bu. En Büyük Kardeş Xie, Dövüş Ruhunu bile uyandıramadı ve hâlâ Üç Derin Akademiye girebiliyor. Eğer kandırılmamış olsaydı, Xuan Seviyesi Dövüş Sanatları Akademisi'nde Dövüş Bedeni aleminin 7. seviyesine girmiş olabilirdi. ” Huo Zhong sırıttı ve Qin Yun'u rahatlattı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin