DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C76Ding Tianchun'un evi de gölün yanında, bambu ormanından yaklaşık bin metre uzaktaydı.
Kısa süre sonra Qin Yun bir malikanenin girişine geldi. Ancak birkaç iri, orta yaşlı adam tarafından durdurularak içeri girmesi engellendi.
Yang Shiyue aceleyle dışarı çıktı ve onu aldı.
Qin Yun odaya girdi ve Başkan Zhang'ın beyaz bir elbise içinde koridorda ileri geri yürüdüğünü gördü. Acımasız bir ifadeyle aceleyle sordu: "Başkan, Öğretmen Ding'in nesi var?"
Yang Shiyue, “Profesör Ding zehirlendi! Müdür ve ben zehri bastırmak için birlikte çalıştık. ”
Müdür Zhang kaşlarını çattı ve öfkeyle alçak bir sesle şöyle dedi: "Profesör Ding basit ve dürüst bir insandır. Güçlü bir sorumluluk duygusuna sahiptir ve hiçbir zaman düşman edinmemiştir. Ona bu kadar büyük miktarda zehir veren kimdi?”
Qin Yun hemen bir kişiyi düşündü. Bu Usta Wei'ydi!
Yang Shiyue de bu konuyu biliyordu. Bu nedenle Usta Wei konusunda Qin Yun ile aynı düşüncelere sahipti.
“Profesör Ding'in vücudundaki zehir çok nadirdir. Bu tür bir zehir çok kıymetlidir, elde edilmesi kolay değildir.” Bu noktada Müdür Zhang daha da sinirlendi. Alnındaki damarlar şişerek şöyle dedi: "Bunu kimin yaptığını bulmalıyım. Bu zehri bir çocuk üzerinde kullanacaklarını düşünmek bile!”
"Çocuk?" Qin Yun aceleyle sorduğunda şaşkına döndü.
“Zehirlenen kişi aslında Profesör Ding'in çocuğuydu. Profesör Ding, zehri keşfettikten sonra çocuğun hayatını kurtardı ve zehri zamanında vücuduna aşıladı! Çocuğun zehri tam olarak iyileşmemiş ve henüz uyanmamıştır. Eğer çocuğu bir an önce iyileştirmezse bu baba-oğul ikilisinin geleceğini büyük ölçüde etkileyecektir. ” Derin bir sesle konuşurken Yang Shiyue'nin yüzü de buz gibi soğuktu.
Bir çocuğu öldürmek tamamen kalpsizlikti!
Qin Yun'un kalbinde öfke kabardı.
“Zehiri gidermek için kullanılan şifalı bitkiye Renksiz Meyve denir. Bulut Ejderhası Sıradağlarında bulunur, ancak son derece nadirdir. Zaten onu bulması için birini gönderdim. Müdür Zhang, "Baba ve oğul ikilisinin, zehirlerini bastırmalarına yardımcı olmak için iç enerjimi kullanmasını izleyeceğim."
Qin Yun'un yüzü endişeyle doluydu, "Tıbbi malzemeler aramak için Bulut Ejderha Sıradağları'na girmek istiyorum."
Yang Shiyue bunu duyduktan sonra aceleyle şöyle dedi: "Bu işe yaramaz, tek başına içeri girmek çok tehlikeli. Ben de seninle geleceğim, bunu deneyimsel bir öğrenme olarak kabul edeceğim!”
"Tamam o zaman!" Müdür Zhang başını salladı. "Kaybedilecek zaman yok. Hadi şimdi gidelim." Daha fazla insan gidip onu arasa bile Renksiz Meyveyi hızla bulabileceklerdi. ”
Bunu söyledikten sonra Yang Shiyue ve Qin Yun hemen gündelik kıyafetlerini değiştirmek için geri döndüler ve Bulut Ejderha Sıradağlarına doğru yola çıktılar.
… ….
Bulut Ejderha Nehri'nin kıyısında Yang Shiyue ve Qin Yun hızlı bir şekilde koştu.
Hepsi dar siyah üniformalar giyiyordu ve ağır yüzler vardı.
Bu, Qin Yun'un Bulut Ejderhası Sıradağlarına ikinci girişiydi.
"Öğretmenim, bunu Usta Wei yapmış olmalı!" Qin Yun fısıldarken çok emindi: "Görünüşte bu adam bir beyefendiye benziyor ama kesinlikle aşağılık bir insan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...