34.Bölüm Ateş Tılsımı

282 30 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C34

"Zaten başardım. Sadece bir kez düşünmedim. Bu açıdan çok yetenekli görünüyorum!"

Qin Yun, Dokuz Yang Ruhu etinin altından çıkarken bileğine bakmadan edemedi. Kendi kendine, "Dokuz Yang Enerjisi aracılığıyla, kavrayışımın her açıdan son derece yüksek olmasını sağlayan zihin enerjisini geliştirebilirim" diye düşündü.

Dokuz Yang İlahi Ruh artık onun bedenine karışıp saklanabilirdi.

Şu anda Dövüş Bedeni Alemindeydi ve asıl amacı fiziksel bedenini geliştirmekti. Dövüş Dao Alemine adım attığında, ruhunu geliştirmeye daha yeni başlamıştı. Ancak o zaman Ruhani Gücünü güçlendirebilecekti.

"Öğretmen ateş tılsımımı görsün!" Qin Yun, yaptığı ateş tılsımını aldı ve koşarak odadan çıktı.

Bir ateş tılsımı üretebildiği için bir başarı duygusuyla doluydu. Bu güzel hocanın övgüsünü kazanabilseydi daha da mutlu olurdu.

Yang Shiyue ciddiyetle Rüzgar Kesici Büyüsünü inceliyordu.

Qin Yun'un her an dışarı çıkacağını bilmek için onu salonda tuttu.

Qin Yun odasından çıktığında, mavi bir elbise giymiş Yang Shiyue'yi gördü. Yeşim benzeri elleri, izlemeye odaklanırken Rüzgar Kesici Tekniği tutuyordu. Kaşları, sanki bir zorluk üzerinde kafa yoruyormuş gibi açılmadı.

Ciddi görünüşü son derece güzeldi ve Qin Yun'un bundan sarhoş hissetmesine neden oldu.

"İlerleme nasıl?" Yang Shiyue usulca sordu, güzel gözleri hala Rüzgar Kesici Büyüsüne bakıyordu.

"Öğretmen, bir ateş tılsımını başarıyla geliştirdim. Sadece ne kadar güçlü olduğunu bilmiyorum!" Qin Yun aceleyle ateş tılsımını verdi ve dedi.

Yang Shiyue bir sandalyeye oturmuş ciddi ciddi kitap okuyordu. Qin Yun'un sözlerini duyduğunda şok dolu bir yüzle hemen ayağa kalktı.

Ateş tılsımını aceleyle Qin Yun'dan aldı. Anka kuşu gözleri parlarken, "Ne kadar karmaşık bir ruh modeli! İlk defa böyle bir ateş tılsımı görüyorum! Kadın Büyük Eğitmen'in size bıraktığı ruh dövmeleri yüksek kalitede ve son derece nadir olmalıdır. Görünüşe göre senin mistik örüntü için doğuştan gelen yeteneğini o zamanlar keşfetmiş! "

Ruh izleri de üst, orta ve alt sıralara ayrıldı.

"Bilmiyorum!" Qin Yun gerçekten de bu konuları bilmiyordu. Üzerinde "otuz altı Ruh Baskısı" yazan isimdi.

"Gücünü test edelim!" Yang Shiyue tatlı bir şekilde gülümsedi, "Görünüşe göre sen mistik baskılarda daha yeteneklisin. Bir öğretmen olmadan kendi ateş tılsımınızı yaratabilirsiniz. Bu, diğer Altı Meridyen ve Yedi Meridyenden çok daha güçlüdür."

Bunun önemi konusunda çok netti!

Bu, Qin Yun'un genç bir Büyük Usta Qing Wen olabileceği anlamına geliyordu!

Yang Shiyue, Qin Yun'u taş bir odaya getirdi ve ateş tılsımını tutuşturmak için zihin enerjisini kullandı. Hem kendisini hem de Qin Yun'u korumak için bir iç güç bariyerini hızla serbest bırakmadan önce aceleyle onu dışarı attı.

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!

Ateş tılsımı patladı! Şiddetli bir ateş dalgası başlattı!

Ateş tüm taş odayı doldurdu. Yavaş yavaş sönmeden önce bir an yoğun bir şekilde yandı!

Kağıt tılsımdan çıkan alevler kavurucu sıcaktı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin