Bölüm 170: Yıldız Dövüş Ruhu

183 27 10
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C170
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun karanlık koridorda yürüdü ve düşünmeye başladı. "Büyükanne Qiao, bunca yıldır ruhsal enerjiyi başarılı bir şekilde özümseyebildin mi?" diye sordu.

Qiao Ruiwen yanıtladı: "Elbette. Dövüş Dao alemini tam burada kırdım. Garip ama ruhsal enerji burada özel görünüyor.”

Qin Yun ayrıca buradaki auranın iç Qi seviyesine yakın olduğunu da hissetmişti. Üstelik son derece saftı!

Cennetin Ceza Kulesi'ndeyken dış dünyanın ruhsal enerjisini ememiyordu. Buradaki ruhsal enerjiyi emebiliyordu ama ilksel ruh gücü dışarıya sızamıyordu.

"Yasak bölgenin güçlü bir bariyeri korumak için çok fazla enerjiye ihtiyacı var, bu yüzden çevredeki ruhsal enerjiyi toplamak için kullanılan büyük bir Qi Toplama Dizisi olmalı. Bu Qi Toplama Dizisinin dışarıdaki her ağaca bağlı olduğunu tahmin ediyorum."

Qin Yun çılgın tahminlerde bulunmadı çünkü buradaki ruhsal enerjiden bitkilerin özünü hissedebiliyordu.

Qiao Ruiwen ruh yazıtları konusunda uzman değildi. "Xiao Yun, oluşumlar hakkında epey bir şey biliyor gibisin?" diye sordu.

Qin Yun hafifçe gülümsedi. "Büyükanne Qiao, ben başlangıç seviyesinde bir Yazıt Ustasıyım."

Qiao Ruiwen şaşırdı ve heyecanla sordu: "Gerçekten mi? Bu harika! Belki yeniden gün ışığını görebilirim!”

"Qi Toplayan Büyük Formasyonun çok büyük bir kusuru var. Formasyona enerji sağladığında büyük miktarda ruhsal enerji yer altı sarayına akıtılır.”

Qin Yun hızla yürürken şunları söyledi. Qiao Ruiwen'in önderliğinde en büyük sekizgen taş odaya geldi. Gülümseyerek şöyle dedi: “Beklediğim gibi buradaki ruhsal enerji en zayıf olanı! Bu aynı zamanda bariyerin zayıflığıdır! ”

"O halde otuz iki kare taş odanın ve yetmiş iki dairesel taş odanın ne faydası var?"

Qin Yun şöyle dedi: "Bu taş odalar Ruh Taşlarından yapılmış devasa tuğlalardan yapılmıştı. Dışarıya ruh işaretleri kazınmıştı! Kare taş odaların 32'si oldukça geniş ve her biri ruh enerjisini toplayacak bir formasyonla oyulmuş. Yetmiş iki yuvarlak taş oda, oluşumun gücünü serbest bırakmaktan ve tüm yeraltı sarayını kaplamaktan sorumludur. ”

“En büyük sekizgen taş odanın dengeli bir etkisi var. Enerjinin işleyişini ve oluşumunu dengelemek için kullanılır. Burayı yok ettiğiniz sürece düzeni bozabilirsiniz.”

Qiao Ruiwen başını salladı ve şöyle dedi: "Tüm taş odalara saldırdım ama işe yaramadı. Taş bina sadece çok sağlam değil, aynı zamanda enerjiyi de emebiliyor.”

Qin Yun, Dev Kral Ruhu Çekicini çıkardı ve Altı Stil Dövme Ejderhayı kullanarak onu duvara çarptı.

Tuhaf olan şey, çekiç duvara çarptığında herhangi bir hava dalgası ya da ses üretmemesi, ancak enerjinin tamamen emilmesiydi.

"Bu kadar!" Bunu gördükten sonra Qiao Ruiwen içini çekti, "Ne kadar güç kullanırsanız kullanın, her zaman emilecektir!"

Qin Yun yere oturdu ve şöyle dedi: "Aşağıya indiğim geçit de bir bariyerle kapatılmalı. Görünüşe göre oldukça zahmetli bir durum!”

Qiao Ruiwen, "Xiao Yun, endişelenme. Gelecekte zamanımız olacak! Bir Yazıt Ustası olduğuna göre benim ruh arıtma tekniğimi öğrenmen en iyisi!”

"Büyükanne Qiao, bana gerçekten ruh arıtma tekniğini öğretecek misin?" Qin Yun hoş bir sürprizle aniden ayağa kalktı.

Qiao Ruiwen gülümsedi ve başını okşadı. "Tabii ki benim torunum yok ama sen çok iyi bir çocuksun ve bir Yazıt Ustasısın, bu yüzden en iyi aday sensin ve bu büyükanne sana hemen öğretecek!"

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin