Bölüm 65: Canavar Görünümü Ruh Sembolü

229 29 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C65

“Bu kadar kibirli olmayın!” Qin Zhengfeng kendi Yeşim Kurt Kılıcının kırıldığını gördüğünde öfkelendi. Yüzü korkutucu derecede soğuktu ve o kötü niyetli kraliçeye çok benziyordu.

Hemen ileri atladı ve Qin Yun'a yumruk attı. Her şey çok hızlı oldu ve hakem bunu durdurmak için çok geç kaldı!

Qin Zheng Feng'in yumruk gücü çarptı ve sahnedeki taş döşemelerin parçalanmasına neden oldu!

Qin Yun bunu hissettiğinde korkudan rengi soldu. Havada olan Qin Zhengfeng'e aceleyle yumruk attı!

Yumruk atarken aynı zamanda Yıldırım Desenli Bilekliklerini de hızlı bir şekilde kullanarak kalın bir yıldırım fırlattı ve Qin Zhengfeng'in yumruğunu vahşice vurdu!

“AHHHhhh Qin Zheng Feng öfkeyle bağırdı. Yıldırımın etkisiyle dumanlar yükselirken kolu yaralandı. Bakmak çok korkunçtu!

Qin Zheng'in yumruk kuvveti Qin Yun'a çarparak onun iç yaralanmalara uğramasına neden oldu. Ağız dolusu kan tükürdü!

“Kuralları çiğnemeye nasıl cesaret edersin!” Duan Gan'ın kızgın sesine otoriter bir aura eşlik ediyordu.

Duan Qian, uzaktan Qin Zheng Feng'in vücuduna çarpan bir Qi dalgası saldı ve onun dojodan uçmasına neden oldu!

Bunun ardından öfkeli Duan Qian yavaş yavaş savaş platformuna indi. Aceleyle parlayan bir hap çıkardı ve onu Qin Yun'un ağzına koydu.

Herkes çok yüksek sesle nefes almaya cesaret edemedi. Prens Tianqin'i uçurabilecek biri çok güçlü olmalı!

Birçok kişi bunun Gizemli Desen Sarayı'nın genel müdürü Duan Gan olduğunu biliyordu.

Ağır yaralanan Qin Feng, Duan Qian tarafından götürüldü.

Qin Zhengfeng kapıdan uçarak gönderildikten sonra üzgün bir halde oradan ayrıldı. Tüm itibarını kaybettiği, Yeşim Kurt Kılıcını kaybettiği ve maskeli adamdan iliklerine kadar nefret ettiği söylenebilirdi!

Bir yaşlı yüksek sesle şöyle duyurdu: "Ejderhayı katleden galip! Gizli Ejderha Derecesinin altıncı seviyesine terfiler!”

Kalabalık ancak Duan Qian'ın Qin Yun'u götürdüğünü görünce konuşmaya cesaret edebildi...

"Qin Zheng Feng yaralanmadı, sadece uçarak gönderildi!"

“Sonuçta o, Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisinin dahi bir öğrencisi. Gizemli Desen Salonunun Baş Amirinin bile çekinceleri var!”

"Öyle olsa bile bu çok utanç verici. Üstelik Yeşim Kurt Kılıcı... Yok edildi! ”

“Söylemeliyim ki, maskeli adam gerçekten harika…” Belki eski bir demircidir, çekiçleme becerileri gerçekten iyidir ve hatta bir Simya Dövme Çekici bile vardır! ”

Simya izleri, tüm ruh dövmeleri arasında en nadir görülen tür olarak kabul ediliyordu. Simya dövmelerinden anlayan çok az Yazıtçının olduğu söyleniyordu. Usta Wei'nin bile birinden bunları kendisi için kesmesini istemesi gerekiyordu!

Duan Qian, Qin Yun'un simya işaretleri karşısında en çok şok olan kişiydi. Ruh işaretlerinin derecesi ne kadar yüksekse güçleri de o kadar güçlüydü.

Dövme çekicinin Yeşim Kurt Kılıcını kırabilmesi, simya rünlerinin son derece yüksek dereceli olduğu anlamına geliyordu!

Birkaç gün gibi kısa bir sürede Gizli Ejderha Derecesi çok değişti.

Birinciden altıncıya kadar onlar Xiao Lang, Xiao Yue Mei, Meng Feiling, Ye Chenlei, Qi Xue ve Qin Yun'du!

En mutlu kişi Xiao Lang'tan başkası değildi. Başlangıçta Yeşim Kurt Kılıcına sahip olan Qin Feng onun en büyük tehdidiydi. Ancak şimdi ciddi şekilde yaralanmıştı ve Yeşim Kurt Kılıcı yok edilmişti.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin