DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C74Liu Ning, Qin Yun'un tereddüt ettiğini gördü ve gülümseyerek şöyle dedi: "Öğretmeniniz Yang Shiyue, Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisinden geldi. Onun bu kadar olağanüstü olmasına, Dövüş Sanatları Akademimizin eğitiminin büyük katkısı olmuş olmalı! “Yang Shiyue, onu ikna et!”
Yang Shiyue mutsuz görünüyordu, yüzü karardı ve soğuk bir şekilde şunları söyledi: "Seçim ona kalmış, bunun benimle hiçbir ilgisi yok!"
Cevabı Liu Ning ve diğerlerinin yüzlerinin biraz değişmesine neden oldu. Gözleri bir kötülüğün izini taşıyordu.
Qin Yun bunu gördüğünde gizlice paniğe kapıldı. Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisine gitmeme konusunda daha da kararlıydı!
"Bence Gizemli İşaretler Sarayı'nda olmak güzel!" Qin Yun, Liu Ning'e ve arkadaşlarına onu koruyan bir İşaretler Salonu olduğunu söylemek için İşaretler Salonu'ndan ayrılmıştı.
Liu Ning gülümsedi. Gülümsemesi biraz sertti ve ifadesi tuhaftı. "Durum bu olduğundan, kararına saygı duyacağız!" derken ses tonu çok daha soğuklaştı.
Qin Feng ve diğerlerine baktı ve ardından Qin Yun'a şöyle dedi: "Kaynak Kalp Çimi akademi öğrencileri için çok önemlidir. Acaba onlara Kaynak Kalp Otunu geri alma şansı verir misin? Elbette sana haksızlık etmeyeceğim. ”
Tam Qin Yun reddetmek isterken Liu Ning şöyle dedi: "Buna ne dersin? Qi Xue, Qin Feng ve Ye Chenlei'ye karşı savaşıyorsunuz. Herhangi bir silah ruhu runesini kullanmanıza izin verilmiyor. Eğer kaybedersen bana Kaynak Kalp Otunu ver. Kazanırsan sana Dev Ruh Kral Çekicinin planını vereceğim. Gelecekte bir Yazıt Ustası olmanız gerekecek ve Dev Ruh Kral Çekici, Kraliyet Sınıfı bir ruh eseridir! ”
Kraliyet Sınıfı ruh silahı!
Sadece bir plan olmasına rağmen son derece değerliydi. Paha biçilemez olduğu söylenebilir!
Ruh silahları düşük dereceli, orta dereceli ve yüksek dereceli olarak bölünmüştü. Bu yaygın bir olaydı.
Öte yandan, Zarif ve Kraliyet Derecesi eşyalar son derece nadirdi ve geliştirilebilmeleri için planlar gerekiyordu.
"Dev Ruh Kral Çekici, Tianxuan Dövüş Akademimizin en değerli hazinesidir." Liu Ning gülümsedi ve şöyle dedi: “Bana inanmıyorsan Duan Gan'a sorabilirsin. Kesinlikle isteyecektir!”
Qin Yun kitaplarda Dev Ruh Kral Çekici hakkında bir şeyler okumuştu, dolayısıyla çekicin ne kadar güçlü olduğunu doğal olarak biliyordu. Eğer gelecekte Kraliyet Sınıfı bir ruh eseri yaratmak istiyorsa, bu planı elde etmesi gerekiyordu.
Ayrıca Qi Xue ve Qin Feng'den, özellikle de Qi Xue'den iliklerine kadar nefret ediyordu. Gelecekte kesinlikle Qi Meilian'dan intikam almanın yollarını düşünecekti. Ondan kurtulmalı!
Qin Feng'e gelince, o kesinlikle Qin Zhengfeng'in güvenilir yardımcısı olacaktı.
Qin Yun, Xiao Yuelan'a baktı ve onunla göz göze geldi. Yoğun dövüş ruhu gözlerine dolduğunda paniğe kapıldı.
"Kavga!"
Xiao Yue Lan'in bir iplik kadar yüksek olan sesi aniden iletildi. Bunu yalnızca Qin Yun duyabiliyordu.
Bu sözü duyunca derin bir nefes aldı.
Eğer kaybederse ve Kaynak Kalp Çimi henüz ısınmamışsa onu başka birine vermek zorunda kalacaktı, bu yüzden dikkatli olmalıydı!
"Peki!" Qin Yun yumruğunu sıktı ve bağırdı.
Sonunda yine de Qin Feng ve diğer ikisine karşı savaşmaya karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...