DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C155
Pubfuture'a göre reklamlarHuo Zhong havaya bir iç güç dalgası gönderdi ve Fırtına Ayısı'nın bacağına vurdu!
Dev ayı o kadar acı çekiyordu ki patlayıcı bir kükreme çıkardı. Şiddetli bir kükreme ile Huo Zhong'a doğru hücum etmeden önce ağzından şiddetli ateş dalgaları fışkırdı.
Yedinci Takım lideri dişlerini gıcırdattı ve şöyle dedi: "Dean Bai, Devasa Fırtına Ayısına bu kadar uzaktan saldırmak kurallara aykırı değil mi?"
Dean Bai şöyle yanıtladı: “Pek sayılmaz! Ancak bu hareket çok sayıda insan için uygun değildir çünkü Fırtına ayısı sinirlenirse rastgele saldıracaktır ve çok fazla insanınız olduğundan, dağılmayı başaramazsanız vurulmanız çok kolaydır. ”
Ayrıca, kör olduktan sonra Fırtına ayısını kontrol etmek kolay olmadı.
Sahadaki iki Fırtına Ayısının gözleri, etrafta uçuşan sinekler gibi, sanki delirmişler gibi yaralandı.
Usta Wei, Qin Yun'un dağ duvarının yanına geldiğini görünce aceleyle bağırdı. “Qin Yun ne yapmayı planlıyor?”
Avuçları dağ duvarına doğru iten iki güçlü enerji kuvvetini yoğunlaştırırken herkes hemen Qin Yun'a baktı.
Yang Shi Yue alçak bir sesle şunları söyledi: “Bu On Bin At Avuç içi. Hatta Hanshan duruşu bile var!”
Gerçekten de Qin Yun, On Bin At Avucunu birleştirdi ve dağ duvarında Hanshan duruşunu kullandı. Dağ duvarına çok güçlü bir kuvvet aşıladı ve hatta sürekli olarak titreşim gücüyle aşılandı!
Hatta gizlice Tsunami Tekniğini kullandı ve titreşen iç gücünü kullanarak dağ duvarına saldırmak için üç şok dalgası yarattı!
Zhuo Chuan şaşkınlıkla şöyle dedi: "Hanshan Tarzı! Çok zor bir dövüş sanatı olmasına rağmen bunu çok genç yaşta öğrendi ve hatta Hanshan'ın gücünü bile kullandı!”
Hou Xingfeng gözlerini kıstı ve şok içinde şöyle dedi: "Tsunami Tekniğini bile kullanmış gibi görünüyor. Aslında birden fazla dövüş sanatı tekniğini toplayıp bunları bir arada kullanabilir!"
Qin Yun'un vuruşuyla dünya anında sarsıldı ve dağlar sallanmaya başladı. Devasa dağ şiddetli bir şekilde sallanmaya başladı, dağın duvarlarında çatlaklar ve yırtıklar belirdi ve kayalar düşmeye başladı.
Kendisi de düşen kayaların altında kaldı!
Herkes bunu görünce Qin Yun'la dalga geçmekten kendini alamadı ve onun kendini parçaladığını düşündü.
Herkes Qin Yun'un kayadan yaralandığını düşünürken kaya yığını aniden hareket etti. Büyük bir patlamanın ardından bir kaya patladı!
Qin Yun içeriden uçtu.
"İhtiyar Huo, gel bir taş seç!" Qin Yun Fırtına Ayısına saldırırken bağırdı. Ayının bacağına çarpan bir Vajra iç gücü akışı gönderdi.
Devasa Fırtına Ayısı'nın bacağına vurulduktan sonra siyah zırhın bir parçası koptu. Ayının bacağı yaralandı ve hızı daha da yavaşladı.
Qin Yun, Fırtına ayısıyla mücadeleye devam ederek Huo Zhong'un zaman kazanmasına yardımcı oldu!
Huo Zhong moloz yığınına ulaştığında, yirmi metreden uzun ve on metre genişliğindeki devasa kayayı hemen kaldırdı. Onun kaba kuvveti orada bulunan herkesin etkilenmesine neden oldu!
Artık herkes Huo Zhong'un Devasa Yıldırım Ayısını parçalamak için bir kaya kullanmak istediğini görebiliyordu!
Qin Yun, Fırtına ayısını Huo Zhong'a doğru yönlendirdi ve bağırdı, "At onu. Hemen atın!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...