Bölüm 37 Hızlı Gölge Maymunu

261 36 5
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C37
Pubfuture'a göre reklamlar

Geç gelen bölümler icin kusura bakmayın ama gerçekten çok yoğun bir donemdeyim ancak bu kadar bölüm atabilirim İyi günler dilerim iyi okumlarar

Ding Tianchun, Qin Yun'u getirdi ve şeytani canavarları aramak için ormanın içinden geçti!

Ding Tianchun'un avlanma deneyiminin son derece zengin olduğu söylenmelidir. Bu Qin Yun'u büyük ölçüde şok etti!

Çünkü çok geçmeden zırhlı bir ayı bulmuşlardı!

Zırhlı ayı sadece 4. Seviye bir Şeytani Canavar olmasına rağmen vücudunda çok güçlü bir zırh vardı. Pangolin gibiydi ve başa çıkması kolay değildi.

Ayı son derece yavaştı ama Qin Yun son derece hızlıydı.

Ayının etrafında dolaştı, Alev Yumruğuyla sürekli olarak ona yumruk attı, ayının vücuduna kavurucu ateş qi'si akışları göndererek yavaş yavaş enerjisini tüketti.

Birkaç dakika içinde ayıyı yere serdi.

Elbette Ding Tianchun'un rehberliği de büyük bir rol oynadı!

"Ateş Bulutu Adımlarını ve iç Qi'yi kullanımınız çok olağanüstü. Dövüşçü Bedeni aleminin beşinci seviyesindeki birçok kendinden büyük öğrenciyi çok geride bırakıyor." Ding Tianchun içtenlikle övdü, "Birazcık bile yeterince iyi değil!"

“Öğretmen, lütfen bana yol göster!” Qin Yun hemen söyledi ve dikkatle dinledi.

“Saldırınız şiddetli ve hareket tekniğiniz yeterince iyi ama ikisini birleştirmediniz! Hareket teknikleri hıza neden olabilir ve hız da belirli bir miktarda güce neden olabilir. Bu gücü akıllıca kullanır ve dövüş becerilerinizle birleştirirseniz gücünüzü oldukça artırabilir. ” Ding Tianchun konuşurken becerilerini göstermeye başladı. Uçup giderken avucunun bir hareketiyle bir ağacı parçaladı.

Bunu herhangi bir içsel Qi kullanmadan tek nefeste yaptı. O sadece hareket tekniğini ve dış tekniği düz bir çizgide birbirine bağladı. Hareket tekniğinin yardımıyla kalın ağaç gövdesini kırdı.

Qin Yun bunu gördüğünde hemen anladı. Minnettarlıkla şöyle dedi: "Tavsiyeniz için teşekkür ederim, Öğretmenim!"

"Algınız sayesinde onu kesinlikle kolayca kavrayabileceksiniz." Ding Tianchun gülümsedi, "Şeytani canavarları aramaya devam edelim!"

Sonraki iki gün içinde Qin Yun, Ding Tianchun'un liderliğinde toplam beş şeytani canavarı avladı. Sadece bir önceki Seviye 5 Şeytani Canavardı, diğerlerinin hepsi Seviye 4'tü.

Bu sonuç oldukça iyi sayılabilir. Sonuçta kavga eden tek kişi oydu.

"Bulunduğumuz bölge nispeten güvenli. Eğer daha ileri gidersek, 6. seviye canavarlar olurdu." Ding Tianchun büyük bir ağacın altında dinleniyordu.

"Profesör Ding, Bulut Ejderha Sıradağlarının derinliklerindeki en güçlü şeytani canavarlar ne kadar güçlü?" Qin Yun merakla sordu.

İblis canavarlar hakkında fazla bilgisi yoktu ve Ding Tianchun bu alanda uzmandı.

"Bulut Ejderhası Sıradağlarının tamamı Cennetsel Qin İmparatorluğundan kat kat daha büyüktür. İki komşu İmparatorluk, Bulut Ejderhası Sıradağlarına bağlıdır. “Böylesine geniş bir Bulut Ejderhası Sıradağlarında her türlü göksel malzeme ve dünyevi hazineler var. Bunları yiyebilen iblis canavarlar sürekli gelişebilir, yani derinliklerde..." Ding Tian Chun bir an durakladı ve sonra devam etti, "Derinliklerde Xuan Canavarları olmalı!"

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin