♥6/2⛓️

370 25 4
                                    

❤ساسان❤

با صدای جیغی از خواب پریدم.
به سمت ماهان برگشتم که با جیغ دیگه ای گفت:
ددی جیش دارمممم!

هم خنده ام گرفته بود و هم از کارش عصبی شدم.
نگاه بدی بهش کردم.
از همون نگاه ها که یعنی بگیرمت کارت تمومه!

یهو پتو رو از روم کشیدم و افتادم دنبالش که با جیغی از روی هیجان و با خنده ی که با شنیدنش حس زندگی و حیات توی دلم ایجاد میشد سمت سرویس دویید.
خواست در رو ببنده که نزاشتم و سریع رفتم تو.
ماهان با خنده لب زد:
ددی بخدا جیش داشتم!

پوزخندی حرصی زدم و رفتم سمتش که تا خواست جیغ بزنه دست روی لباش گذاشتم و توی دلم قربون خنده های نازش رفتم!
با لبخندی تهدید آمیز لب زدم:
خب خب انگار یه بیبی بویی هوس شیطونی کرده و دلش تنبیه میخواد...هوم؟!

با اخم کیوتی لب زد:
ماهانی جیش داشت قبل اینکه روی تخت استخر بسازه و ددی رو غرق کنه زودی ددی رو خبر کرد!

از توضیح مسخره اما قانع کننده اش خنده ام گرفت و تو یه حرکت برگردوندمش و سیلی به باسن سفید و گرد و نرمش زدم که ماهان بخاطر سوزشش جیغی کشید!
لب روی گردن ظریفش گذاشتم و لب زدم:
خوب مگه جیش نداشتی؟!چرا معطلی پس بکن دیگه!

ماهان شیطون خندید و گفت:
دیگه جیش نداره ماهانی...فقط دلش میخواست ددیش رو بی خواب کنه!

خندیدم به شیطنتش و سیلی دوم رو روی باسنش کوبیدم و پوست گردنش رو با مکشی وارد دهنم کرد و میون دندون هام گزیدمش که نالید.
دستم رو از روی سینه هاش به سمت پایین تنه اش بردم که کاملا برهنه بود!
شب ها بدون لباس توی بغلم میخوابید و برای همین صبح ها بدون لباس از روی تخت بلند میشد!

وقتی باسنش رو کمی عقب داد تا برجسته تر بشه و به پایین تنه ام مالید پوزخندی به شیطونی بی حد و اندازه اش زدم و با کمال ناباوری با همین حرکت کوچیک شق کردم!
وقتی سفت شدگی عضوم رو حس کرد ریز خندید و لب زد:
عه ددی کرمت رو هم بیدار کردم که!

گاز نسبتا محکمی از لاله ی گوشش گرفتم و دستم میون شیار باسنش خزید.
ماهان لباش نیمه باز شد و آهی از نوازش سوراخش کشید که تو گلویی خندیدم و انگشتم رو که دور ورودیش میگشت رو آروم واردش کردم که صورتش جمع شد و گردنش برگشت سمتم و لب زد:
آییی...درد داره...اوممم...

روی لباش رو نرم بوسید و گازی از چونه اش گرفت و لب زد:
توله کوچولوم وقتی داشتی شیطونی میکردی باید به فکر وحشی شدن ددی هم باشی دیگه...تازه دارم خیلی بهت آسون میگیرم...هوم؟!

L❤VE in the cageOnde histórias criam vida. Descubra agora