No po tytule to może niektórzy się dowiedzą o co chodzi. A więc tak... *Wdech i wydech* Zebraliśmy się tutaj abym ja mogła wam przekazać bardzo ważną informacje. No... Nawet dwie ważne informacje, ale wszystko pokolei. Po pierwsze... Teraz będę krzyczeć. Udało nam się dotrzeć do 100 rozdziału! Jestem tak podjarana! Nie wieżę że udało mi się to! Że udało nam się to! Bez was ta książka by nie istniała! Jestem szczęśliwa że byliście ze mną przez te ponad 100 rozdziałów! Jesteście niesamowici że tyle ze mną wytrzymaliście! Dziękuję za to wszytko! Za to że byliście ze mną, za te wszystkie gwiazdki, komentarze! Dziękuję wam za wszystko! Potrafiliście mnie pocieszyć, rozweselić i bardzo wam dziękuję. Dziękuję za 4,35 tysięcy gwiazdek! Za 33,8 tysięcy odczytów! Dziękuję z całego mojego... Eee... *Myślenie* Kamiennego serca! Dziękuję wam!
Ekhem... A teraz się ogarniamy... Przepraszam za tamto ale musiałam wyrazić swoje szczęście. A teraz przejdziemy do tego co ja mam w planach. Wiec pewnie większość chciała by jakiś special. No więc tak... Mam dla was zadanie ala wyzwanie. Z tego powodu że mój mózg zrobił sobie wolne, więc postanowiłam zrobić coś takiego. To wy zdecydujecie co chcecie na special. I już wam wyjaśniam... Chodzi tu o to że jeśli ktoś ma jakiś pomysł na special to pisze w komentarzach. Piszą Ci którzy mają pomysł i chcą go podać. Ci co nie chcą, albo nie mają pomysłu będę głosować. Ale wracając. Ci co podali swój pomysł tyczy jedna zasada: Nie głosują na pomysły innych ponieważ jak podają swój pomysł to tak jakby dają głos na swój plan. I teraz Ci którzy głosują. Możecie głosować tylko raz. Tylko RAZ! Jeśli na przykład zagłosujecie na jakiś pomysł, a potem może wam się spodobać inny to może cię usunąć swój głos. Co ja to miałam jeszcze powiedzieć... Hmm...? A! Jeśli będą dwa pomysły o tej samej tematyce liczę to jako jeden pomysł.
No. Skoro zadanie już macie to życzę wam powodzenia w głosowaniu i wymyślaniu. I jeszcze raz... Dziękuję za to że byliście ze mną, dawaliście gwiazdki jak i komentarze. Po prostu. Dziękuję za wszystko!
~Emotiki-chan
CZYTASZ
Diabolik Lovers ♡One Shots♥ [ZAKOŃCZONE]
RandomTutaj będą pojawiały się one shoty z anime Diabolik Lovers. Pewnie się już do myśleliście po tytule. Będą tu pojawiały się takie postacie jak: Na pierwszym miejscu ty 😘 ❤Shuu Sakamaki ❤Reiji Sakamaki ❤Laito Sakamaki ❤Kanato Sakamaki ❤Ayato Sakamaki...